سایز متن   /

بیش از ۳۰۰ خانواده ایزدی در خطر اعدام توسط داعش

به گزارش کوردپاریز، شاهدان عینی و یک نماینده پارلمان عراق به خبرگزاری رویترز گفتند که بیش از ۳۰۰ خانواده ایزدی در عراق در خطر اعدام توسط شبه نظامیان گروه دولت اسلامی موسوم به داعش قرار گرفته اند.

بنا بر این گزارش، نیروهای داعش این خانواده ها را در سه روستا محاصره کرده و آن ها را تهدید می کند که در صورت مسلمان نشدن، اعدامشان خواهند کرد.

گروه داعش از هفته گذشته، دور تازه ای از حملات را به مناطق شمال عراق آغاز کرده است. شبه نظامیان داعش شماری از مناطق را که ساکنان آن ها از اقلیت های ایزدی و مسیحی هستند، تصرف کردند.

شهر سنجار یکی از مناطق تصرف شده توسط داعش است که حدود ۲۰۰هزار ایزدی در آن زندگی می کردند. ده ها هزار نفر از ساکنان این شهر در پی این حمله، آواره شده اند.

ارتش آمریکا از روز جمعه با مجوز باراک اوباما رئیس جمهوری این کشور، حملاتی هوایی علیه مواضع داعش در شمال عراق آغاز کرده که هدف از این حملات، حمایت از شهروندان آمریکایی در اربیل و جلوگیری از نسل کشی اقلیت ها اعلام شده است.

از سویی قرار است شورای امنیت سازمان ملل متحد، پیش نویس قطعنامه ای را بررسی کند که هدف از آن مقابله با گروه داعش است.

اعضای داعش از کشورهای مختلف هستند و این فرقه با شستشوی مغزی توانسته است آنها را با وعده رفتن به بهشت به ارتکاب جنایاتی تشویق کند که در تاریخ بی نظیر است. این ماهیت همه فرقه هاست یعنی از ارتکاب جنایت به عناوین مختلف لذت می برند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی