سایز متن   /

استاندارکرمانشاه برشناسایی ظرفیت های استان برای ایجاد اشتغال تاکید کرد

استاندار کرمانشاه گفت: تمام کارهایی که می توان از دل آنها شغل ایجاد کرد، باید شناسایی شود و برای تحقق این کار باید هم در کرمانشاه و هم در شهرها و بخش های استان کار ضربتی صورت گیرد.

به گزارش کورد پاریز، ابراهیم رضایی بابادی روز سه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی، با تاکید بر این نکته که مجموعه مدیریت استان بر روی بیکاری حساس است، افزود: معتقدم که شورای اشتغال بخش ها و دهستان ها هم تشکیل شود چون آنها خودشان بهتر می دانند ظرفیت ها و خلا های منطقه خودشان را شناسایی کنند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه همه موارد پیمانکاری ادارات و نهادهای دولتی باید به پیمانکاران کرمانشاهی داده شود و پیمانکاران هم باید تمام مواد مورد نیازشان را از داخل استان تهیه کنند، گفت: باید این فرهنگ جا بیفتد که از نیروهای استان و کالاهایی که در استان تولید می شود حمایت کنیم تا به کاهش بیکاری کمک کند.

وی در پایان اظهار داشت: یکی دیگر از کارهایی که می تواند به کاهش بیکاری استان کمک کند بحث برون سپاری هاست که باید بسیاری از کارهای دولتی را برون سپاری کنیم تا نیروهای اجتماعی بیایند و آنها را انجام دهند.

اشتغال و اشتغالزایی یک عامل مهم توسعه اقتصادی هر منطقه است. فرقه های تروریستی با ناامن کردن مناطق مرزی زمینه بیکاری را فراهم می آورند تا راه را برای فریب افراد فراهم کنند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی