سایز متن   /

پذیرش مقاله پژوهشگر بوکانی در پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد ورزش

به گزارش کوردپاریز، مقاله  خالد دودمان،ابراهیم عثمانی،احمد ابراهیمی،عیسی حسن نژاد با عنوان (بررسی ارتباط بین استرس و میزان عزت نفس) مورد تأیید هیئت علمی این همایش قرار گرفت و …

مقاله علمی پژوهشگربوکانی در پنجمین کنفرانس International Conference on Sports Management and Economics در محل دانشگاه اهواز و موسسه نورباران اندیشه  پذیرش و در کتاب مجموعه مقالات این همایش چاپ شد.

مقاله  خالد دودمان،ابراهیم عثمانی،احمد ابراهیمی،عیسی حسن نژاد با عنوان (بررسی ارتباط بین استرس و میزان عزت نفس) مورد تأیید هیئت علمی این همایش قرار گرفت و در کتاب مجموعه مقالات این کنفرانس بین‌المللی چاپ شده است و جهت ارائه شفاهی مقاله در تاریخ ۲۰ شهریور ماه ۱۳۹۳ دعوت بعمل آمده است.

این همایش با محورهایی نظیر چالشها و فرصت های اجتماعی، اقتصادی و مدیریتی ورزش، تاریخچه آموزش، روان شناسی، فلسفه و اخلاق ورزش، مربیگری، بیومکانیک، فیزیولوژی و پزشکی ورزشی، ورزش در اسلام و بخش آزاد)پژوهش های مستخرج از پایان نامه(  سایر رشته ها برگزار می شود.

در این همایش از مجموع ۴۲۰ مقاله ارسال شده به دبیرخانه کنفرانس تعداد ۳۰۵ مقاله مورد پذیرش نهایی قرار گرفت.

در ضمن، برای اولین بار در کشور و الگوسازی برای سایر همایش هاو کنفرانس ها کلیه مقالات پذیرش شده این کنفرانس نیز در ژورنال تخصصی ISI انتشار یافت.

لازم به ذکر است،این پژوهش به عنوان مقاله  برترکنفرانس و اولین مقاله چاپ شده در کتاب همایش انتخاب شده است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی