سایز متن   /

اختلافات اقلیم کردستان با پ‌ک‌ک به کجا می‌انجامد؟

IMAGE635289365441450424

به گزار کوردپاریز، در پی اقدامات پ‌ک‌ک در مناطق مختلف تحت کنترل اقلیم کردستان نظیر دخالت در امور داخلی برخی مناطق، این امر با اعتراض شدید دو حزب اصلی اقلیم کردستان عراق (حزب دمکرات کردستان عراق و اتحاد میهنی) مواجه گردید.

بنا به گزارشات محلی در منطقه بنار قندیل، پ‌ک‌ک با دخالت در امور مختلف در این ناحیه موجبات بروز برخی درگیری‌ها را با مردم منطقه داشته است. از طرفی این تنش‌های محلی با توجه به اینکه در حوزه نفوذ اقلیم کردستان می‌باشد، مورد اعتراض ایشان قرار گرفته و طی گفتگوهایی درخواست پایان دادن به این دخالت‌ها و اعمال نظرها را از پ‌ک‌ک داشته است.

اخبار دریافتی حاکی از آن است که اقلیم کردستان تصمیم جدی دارد تا با دخالت‌های پ‌ک‌ک در مناطق تحت کنترل خود مقابله نموده و مانع از ایجاد اختلافات و درگیری‌های داخلی در اقلیم کردستان تصمیم جدی دارد تا با دخالت‌های پ‌ک‌ک در مناطق تحت کنترل خود مقابله نموده و مانع از ایجاد اختلافات و درگیری‌های داخلی در اقلیم کردستان شود.

پ‌ک‌ک با بهره‌برداری از فرصت بوجود آمده که بدنبال درگیری با داعش در مناطق تحت کنترل اقلیم کردستان ایجاد گردیده است، بدنبال تحرکات تجزیه‌طلبانه بوده و این مسئله با اعتراض و مخالفت جدی اقلیم کردستان روبرو می‌باشد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی