سایز متن   /

به دنبال درگیری پ‌ک‌ک و پژاک با اعضای حدکا در منطقه‌ی کِله‌شین و حمله‌ی این گروهها به حدکا و کشته و زخمی کردن ۴ عضو این گروه، طرفین همدیگر را به همکاری با برخی کشورها و گروههای منظقه متهم کردند. از جمله پ‌ک‌ک حدکا را نوکر ترکیه و حزب دمکرات کردستان عراق و خانواده بارزانی‌ها معرفی کرد و حضور اعضای این گروه در منطقه را برنامه‌یی برای ایجاد اغتشاش و ناآرامی توصیف کرده بود که با حمایت ترکیه و بارزانی‌ها صورت گرفته است.

در این راستا، یکی از اعضای کمتیه‌ی رسانه‌یی پژاک به نام هیوا آرگش، اخیراً با حملات جدی‌ترو اتهامات عمیق‌تر، به حزب دمکرات کردستان عراق و حدکا حمله کرده و رسانه‌های حکومت اقلیم کردستان و حدکا را زیر مجموعه کاپیتالیسم و نظم نوین جهانی در منطقه معرفی کرده که هیچ ارزشی برای معیارهای اجتماعی و ملی کوردها قایل نیستند و با تمام توان درصدد بی‌ارزش کردن ارزش‌ها و معیارهای جامعه هستند.

چندی پیش هم پ‌ک‌ک روداونت از رسانه‌های اقلیم را به همکاری سرویس اطلاعاتی ترکیه (میت) متهم کرده بود. چراکه به عقیده‌ی کارشناسان این حوزه، روداونت در خصوص بازتاب اتفاقات و درگیری‌های کِله‌شین و حمله‌ی پ‌ک‌ک به حدکا و کشته و زخمی شدن چند تن از اعضای این گروه، نقش سازنده و مهمی ایفا کرده است.

این عضو پژاک، آزادی بیان و رسانه‌ها را در اقلیم کردستان زیر سؤال برده و آنها را بخشی از پیکره‌ی استبداد و استعمار معرفی کرده است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی