- سایت خبری تحلیلی کورد پاریز | KURDPAREZ - https://kurdparez.com -

کالکان: ترکیه با نقاب داعش قتل‌عام می‌کند.

دوران کالکان از سران پ‌ک‌ک درخصوص عملیات انتحاری چند روز پیش در ترکیه که جان ۳۳ نفر را گرفت، در مصاحبه با رسانه‌ی گروه گفته: ترکیه با نقاب داعش این قتل‌عام را انجام داد.

به دنبال حملات هوایی ترکیه به مواضع داعش و پ‌ک‌ک در شمال سوریه و عراق، سران پ‌ک‌ک به شدت واکنش نشان داده و از پایان آتش‌بس گفته‌اند و رسماً جنگ تکراری با ترکیه را آغاز کرده‌اند. در این باره دوران کالکان عملیات انتحاری چند روز قبل را که گفته می‌شد کار داعش بوده را از برنامه‌های ترکیه دانسته و گفته اردوغان و دولتش اینبار با نقاب داعش به قتل‌عام مردم پرداخته است.

اردوغان باردیگر پ‌ک‌ک را با داعش در یک لیست قرار داده و گفته این دو هیچ فرقی با هم ندارند و تا نفس آخر هم با این گروه‌های تروریستی مبارزه و مقابله خواهیم کرد.

شایان ذکر است که ترکیه به همکاری با داعش متهم شده بود، لذا حمله‌ی هوایی اخیر این کشور به مواضع داعش در شمال سوریه و همزمان بمباران مواضع پ‌ک‌ک در شمال عراق، جهت تحلیلات و اتهامات را به سمت و سویی دیگر سوق داد. اما پ‌ک‌ک همچنان مدعی است که ترکیه و داعش با همدیگر همکاری دارند و عملیات انتحاری اخیر هم کار خود ترکیه بوده که با نقاب داعش انجام داده است.