سایز متن   /

اخیراً پ‌ک‌ک اعلام کرده بود که ۴۷۱ تن از نظامیان و اعضای نهادی امنیتی ترکیه را کشته‌اند؛ اما ترکیه اعلام کرده این آمار تنها ۶۱ تن بوده‌اند. ارتش ترکیه اعلام کرده است از ابتدای مرحله جدید حملات خود به مواضع پ‌ک‌ک تاکنون دستکم ۹۴۳ تن از اعضای این گروه را کشته است.
به گزارش کوردپاریز به نقل از رسانه‌های ترکیه، ارتش ترکیه اعلام کرد در حملاتی که از بیست و دوم ماه ژوئیه گذشته تاکنون به مواضع اعضای پ‌ک‌ک (حزب کارگران کردستان ترکیه) در در شمال عراق صورت داده است؛ ۹۴۳ تن از اعضای این گروه کشته شده‌اند.
ریاست ستاد ارتش ترکیه با صدور بیانیه‌یی خاطر نشان کرد در حملات هواپیماهای جنگی ترکیه در شمال عراق که از ۲۲ ماه ژوئیه تاکنون صورت گرفته ۵۵۰ تن از از اعضای این گروه در این مناطق و ۳۰۰ تن دیگر از آنها نیز در حملات داخل خاک ترکیه کشته شده‌اند.
در بیانیه ریاست ستاد ارتش ترکیه تصریح شده است شمار نیروهای امنیتی که در دوره زمانی مذکور در این درگیری‌ها کشته شده‌اند؛ به ۶۱ نفر و غیر نظامیان کشته شده در این درگیریها به ۱۷ نفر و تعداد زخمی‌ها نیز به ۲۳۲ نفر رسیده است.
در همین ارتباط نیروهای ترکیه از ۲۲ ماه ژوئیه تاکنون ۲۱۶۶ مظنون به عضویت در پ‌ک‌ک، داعش و گروه موسوم به «جبهه حزب آزادیبخش چپ انقلابی» را بازداشت کرده‌اند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی