سایز متن   /

تحسین دولمری عضو پارلمان کردستان از لیست زرد (حزب دموکرات کردستان عراق – پارتی -) گفته تنها کسی که قادر به عهده‌دار شدن پست ریاست اقلیم باشد، مسعود بارزانی است.

به گزارش کوردپاریز، دولمری در مصاحبه‌یی که با هفته‌نامه‌ی زار کرمانجی داشته گفته:« این فشار و مواضع اتحاد میهنی کردستان، تنها درصدد آشتی دادن اعضای خود است و جنبش تغییر هم براساس یک کینه‌ی قدیمی از این پیشنهاد استقبال می‌کند.»

دولمری در ادامه افزوده، جنبش تغییر تنها براساس یک کینه و دشمنی قدیمی تأسیس شده و هیچ راهکاری هم نمانده که در مقابل پارتی در پیش نگرفته باشد. در حقیقت انشعاب جناح نوشیروان مصطفی از اتحاد میهنی، جداشدن بخش تندور و رادیکال این حزب بود. لذا نمی‌تواند در فضای آرام بحث و گفتگو کند و می خواهند در آب گل‌آلود ماهی بگیرند. آنچه امروزه جنبش تغییر (گوران) در راستای آن قدم برمی‌دارد، هیچ ارتباطی با ریاست اقلیم و انتخابات ندارد و تنها تحریف اذهان عمومی است.
دولمری در پایان سخنانش هم گفته: بارزانی پس از بازگشت از سفرهای خارجی خود تمامی احزاب را دعوت کرد و به آنها اعلام کرد که الان زمان اعلام دولت کردی است، اما جنبش تغییر با این واقعیت کنار نیامد و نمی‌خواهند این اقدام از سوی مسعود بارزانی صورت بگیرد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی