سایز متن   /

با تصمیم دادستانی جمهوری ترکیه، هر کسی که در دستگیری سران اصلی پ‌ک‌ک کمکی به نیروهای امنیتی ترکیه بکند تا ۴ میلیون لیره ترکیه جایزه دریافت خواهد کرد.

به گزارش کوردپاریز به نقل از خبرگزاری دوغان ترکیه، این تصمیم نادر دادستانی جمهوری ترکیه با رجوع به قانون مبارزه با ترور در ترکیه به تصویب رسیده و از زمان انتشار در روزنامه رسمی ترکیه به اجرا درخواهد آمد.

در مصوبه رسمی دادستان در خصوص اجرای این طرح آمده است: «در چارچوب مبارزه با ترور به هر کسی که به دستگیری افراد مورد نظر در این طرح کمک کند جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت. آنکارا در اختصاص دادن این جایزه تنها به شهروندان ترکیه اکتفا نکرده و تمام افراد با هر ملیت و تابعیتی خواهند توانست از این جایزه نقدی بهره مند شوند.».

در ادامه آمده است: «اشخاصی که آنکارا دنبال آنان هستند علاوه بر ترکیه در شمال سوریه و اقلیم کردستان عراق در حال فعالیت هستند. این طرح تمام این مناطق را نیز در بر می گیرد. اسامی شامل افراد ذیل است:

جمیل بایک،  بسه هوزات،  مراد قاراییلان،  دوران کالکان،  علی حید قایتان، فهمان حسین،  مصطفی کاراسو،  صبری اوک، رمزی کارتال، نورالدین دمیرتاش،  بردار صلاح الدین دمیرتاش، رئیس مشترک حزب دموکراتیک خلق ها)، باهوز اردال.

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی