سایز متن   /

اسماعیل پاشایی سردبیر اجرایی ۱۲همین جشنواره تئاتر کوردی در سقز که از ۱۵ شهریور شروع خواهد شد گفت: در اولین روز جشنواره نمایش (ئه بی باشتر) از مهاباد به کارگردانی قطب الدین صادقی در بخش ویژه به روی صحنه می‌رود.

کوردپاریز – سنندج، تئاتر (انفال) از بانه به کارگردانی سامان مهران و فرزاد حسن میرزایی(‘عیشا) از سنندج به کارگردانی فریدون حامدی و (له گوتره شاد) از بوکان به کارگردانی کیانوش فتاحی در بخش مسابقه و(‘خالوو واینا) از سلیمانیه کردستان عراق به کارگردانی کامران رووف در بخش ویژه در دومین روز جشنواره به اجرا در می آیند.

در سومین روز جشنواره نیز (بالنده کانی گه رمیان) از سنندج به کارگردانی حسن ترقی و (چریکه واران) از کرمانشاه به کارگردانی نیلوفر قلعه شاخانی در بخش مسابقه و (نوکه ری دو ئه ارباب) از دیاربکر ترکیه در بخش ویژه اجرا می شوند. (رچ) از مریوان به کارگردانی محمدامین کهنه پوشی،(ه نگ آییر) از شیروان خراسان به کارگردانی کاظم صفرپور،( برینی هه زار ئاواز) از سقز به کارگردانی علیرضا اسماعیلی و(خه ونیک بو زه وین ) از ایلام در بخش مسابقه نمایش داده خواهند شد.

این جشنواره از ۱۵ تا ۱۹ شهریور با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری کردستان، فرمانداری شهرستان سقز، شورای اسلامی شهر و شهرداری سقز، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اصناف و بازاریان، انجمن هنرهای نمایشی کردستان و دفتر انجمن نمایش سقز برگزار خواهد شد.

این جشنواره با حضور مسوولان و هنرمندان روز پنجشنبه ۱۹ شهریور ساعت ۱۰ صبح به کار خود پایان خواهد داد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی