سایز متن   /

یکی از نمایندگان پارلمان اقلیم کردستان عراق از فراکسیون زرد (پارتی ـ حزب دموکرات کردستان عراق) گفته: برای من که فرزند یک شهید هستم، خیلی زشت و کسر شأن خواهد بود که در کنار یک تروریست در پارلمان بنشینم.

به گزارش کوردپاریز، پس از پخش یک برنامه‌ی تلویزیونی که به ریشه‌ی مشکل مهاجرت جوانان اقلیم می‌پرداخت، یکی از روزنامه‌نگاران به نام سرو قادر در برنامه گفت: دلیل اصلی آن اینست که ما صاحب فرهنگی هستیم که قاتل و جلاد را به عنوان رئیس کمیسیون حقوق بشردر پارلمان منصوب می‌کند. بلافاصله پس از این برنامه سوران عمر (رئیس کمیسیون حقوق بشر در پارلمان کردستان ) اعلام کرد که از این روزنامه‌نگار شکایت خواهد کرد.
در واکنش به این سخنان سوران عمر، دلشاد شعبان از نمایندگان پارلمان از فراکسیون زرد به سایت رسمی حزب متبوعش گفته: من خودم در فکر این بودم که شکایتی علیه سوران عمر تنظیم کنم، چراکه پرونده‌ی ترور در مورد وی ثبت شده و شخصاً اسناد و مدارکی دراین خصوص در اختیار دارم که می‌توانم ارائه دهم. لذا من به عنوان یک فرزند شهید، در شأن خود نمی‌بینم که در زیر یک سقف و کنار یک تروریست آنهم در پارلمان بنشینم.

شعبان در ادامه‌ی سخنانش گفته: من آنقدر سند و مدرک در اختیار دارم که ادعای سرو قادر روزنامه‌نگار را به سادگی اثبات کنم. بر این نکته هم تأکید کرد که سوران عمر نمی‌تواند رئیس کمیسیون حقوق بشر در پارلمان باشد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی