سایز متن   /

کوردپاریز/ بشار اسد رئیس‌جمهوری سوریه می‌گوید کشورهای غربی در صورتی که نگران بحران پناه‌جویان هستند باید حمایت از گروه‌های تروریستی را متوقف کنند. اسد در مصاحبه با خبرگزاری ایتارتاس روسیه تأکید کرد اروپا در پی «حل ریشه‌های بحران پناهندگان نیست» و افزود همه آنچه مردم سوریه می‌خواهند «امنیت و آرامش» است. اگر امروز از هر سوری بپرسید که چه می‌خواهد، اولین چیزی که خواهند گفت این است که ما امنیت و آرامش برای تمام اشخاص و خانواده می‌خواهیم. نیروهای سیاسی، خواه در داخل دولت و یا خارج از آن «بایستی حول آنچه مردم سوریه می‌خواهند، متحد شوند.

اسد با بیان اینکه کشورش قومیت‌ها و گروه‌های زیادی از جمله کردها را شامل می‌شود، گفت: آنها، بیگانه نیستند. بدون این گروه از مردم که قرن‌ها در این منطقه زندگی کرده‌اند؛ خبری از سوریه یکدست نبود.

اسد در ادامه گفت: اگر می‌خواهیم چیزی واقعی را اجرا کنیم، غیرممکن است در حالی که مردم کشته می‌شوند، خونریزی قطع نشده و مردم احساس ناامنی می‌کند بتوانیم کاری را پیش ببریم. دوست دارم از فرصت جلسه امروز برای دعوت به متحد شدن جهت مقابله با تروریسم استفاده کنم. تنها از طریق گفت‌وگو و فرایند سیاسی است که می‌توانیم به اهداف سیاسی دست پیدا کنیم، اهدافی که سوری‌ها باید برای خودشان تعیین کنند.

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی