سایز متن   /

پ ک ک در تمام عملیات خود کردهای ترکیه را هدف قرار داده و تماما مانع پیشرف مناطق کردنشین ترکیه شده است

به گزارش کورد پاریز، به نقل از خبرگزاری آناتولی، ویصل اراوغلو، وزیر امور آب و جنگلداری ترکیه در اظهاراتی با اشاره به عملیات نظامی پ.ک.ک در مناطق کردنشین ترکیه گفت: متاسفانه پ.ک.ک ظلم بزرگی در حق مردمان کرد ترکیه روا داشته است.

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: در مناطق شرق و جنوب شرق ترکیه پروژه های بسیار مهمی به تصویب رسیده است که باعث پیشرفت منطقه، افزایش رفاه مردم و افزایش استخدامها خواهد شد. از زمانی که حزب عدالت و توسعه حاکمیت را در ترکیه به دست گرفته است بین شرق و غرب کشور هیچ تفاوتی قائل نشده است.

وزیر امورآب ترکیه تصریح کرد: پروژه هایی که حتی خود کردها نیز تصور آن را نداشتند در ۱۳ سال حاکمیت حزب عدالت و توسعه ایجادشد. ولی متاسفانه این روزها پروژه ها و سرمایه گذاری های ترکیه با مانعی به نام تروریسم روبه رو شده است. پ.ک.ک در بیشتر مناطق کردنشین ترکیه به خصوص در دیاربکر، بیتلیس و قارص به ماشین آلات ساختمانی و مکان های کار پروژه های دولتی حملاتی ترتیب داده اند. تمام ماشین آلاتی که برای ساخت سدهای آبی در آن مناطق وجود داشتند آسیب دیده اند. ولی با تمام این وجود برای اتمام این پروژه های بزرگ در مناطق ترکیه و برای ارائه خدمات در این مناطق تمام اقداماتی که از دستمان برآید را انجام خواهیم داد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی