سایز متن   /

پژاک به عنوان شاخه‌ی ایرانی پ‌ک‌ک، طی چند سال اخیر شمار زیادی از اعضای خود را به دستور پ‌ک‌ک به ترکیه، سوریه و شنگال در شمال عراق فرستاده تا در درگیر‌ها با داعش و ترکیه مشارکت داشته باشند.

کوردپاریز/ سایت رسمی شاخه‌ی نظامی پ‌ک‌ک در شمال سوریه موسوم به ی‌پ‌گ، اخیراً مشخصات تعدادی دیگر از کشته‌هایش در جنگ با داعش را مننتشر کرده که در میان آنها ۵ عضو ایرانی پژاک دیده می‌شود که البته این افراد بیش از یک سال است که کشته شده‌اند و به تازگی هویت آنها اعلام شده است که البته این از تاکتیک‌های گروه برای مهار تأثیرات منفی آن بر روحیه‌ی دیگر افراد است.

مشخصات آنها به شرح زیر است:

  • شیرزاد موسی‌زاده با نام مستعار آمد سرهلدان متولد مهاباد، محل و زمان کشته شدن، ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۴ سریکانی (رأس‌العین) شمال سوریه.
  • سارا آدرس با نام مستعار بِریتان آگری متولد ماکو از توابع آذربایجان غربی. محل و زمان کشته شدن، ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۴ سریکانی (رأس‌العین) شمال سوریه.
  • عبدالرحمن خلف تانی با نام مستعار دلبرین آراس، متولد شهر ارومیه. محل و زمان کشته شدن، ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۴ سریکانی (رأس‌العین) شمال سوریه.
  • ستار زندی با نام مستعار فواد آویر، متولد سنندج. محل و زمان کشته شدن، ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۴ سریکانی (رأس‌العین) شمال سوریه.
  • شهریبانو تیماری جینیکانلو با نام مستعار سارینا اوین متولد شهر ماکو از توایع استان آذربایجان غربی، محل و زمان کشته شدن، ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۴ سریکانی (رأس‌العین) شمال سوریه.

در ادامه‌ی اعلام این کشته‌ها، شاخه‌ی نظامی پ‌ک‌ک موسوم به ه‌پ‌گ هم هویت شماری از کشته‌های اخیر خود در جنوب شرق ترکیه را اعلام کرده که یکی از آنها عضو پژاک بوده که مشخصات وی به شرح زیر است:

نام و نام خانوادگی: ایرج بروکی‌میلان

نام مستعار: جگرخون ماکو

محل تولد: ماکو

نام مادر و پدر: عزیزه ـ احمد

تاریخ و محل کشته شدن: ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۵ شرناخ

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی