سایز متن   /

مدیر عامل خبرگزاری مهر از آغاز به کار سرویس زبان کردی به عنوان پنجمین زبان بخش بین المللی این خبرگزاری به صورت آزمایشی خبر داد و گفت: بعد از طی یک دوره کوتاه مدت فعالیت های این زبان رسمی می شود.

کوردپاریز/ دکتر علی عسکری با اشاره به برنامه های خبرگزاری مهر در راستای توسعه و تقویت فعالیت های خود در حوزه رسانه اظهار داشت: زبان کردی به عنوان پنجمین زبان به خبرگزاری مهر اضافه شده است و این زبان به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده است. با توجه به تلاش در راستای جذب مخاطب از یک سو و همچنین ضرورت ارتقاء فعالیت های رسانه ای، خبرگزاری مهرنسبت به افزایش یک زبان جدید به مجموعه زبان های خارجی خود اقدام کرده و به همین دلیل زبان کردی به این خبرگزاری اضافه شده است.

مدیر عامل خبرگزاری مهر به اهمیت حوزه مناطق کردی اشاره کرد و گفت: با توجه به تحولات چند سال اخیر در منطقه و نیاز مخاطبان کردزبان به رسانه ای جامع برای پوشش این تحولات خبرگزاری مهر در این حوزه ورود پیدا کرد. خبرگزاری مهر با راه اندازی زبان کردی دو دیدگاه جدی که یکی تبلیغ و صدور انقلاب اسلامی است و دیگری پوشش واقع بینانه از تحولات منطقه را در دستور کار قرار داده است و این روش را دنبال می کند.

زبان کردی خبرگزاری مهر به آدرس www.ku.mehrnews.com قابل دسترسی است.

منبع: خبرگزاری مهر

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی