- سایت خبری تحلیلی کورد پاریز | KURDPAREZ - https://kurdparez.com -

بخش کُردی خبرگزاری مهر

مدیر عامل خبرگزاری مهر از آغاز به کار سرویس زبان کردی به عنوان پنجمین زبان بخش بین المللی این خبرگزاری به صورت آزمایشی خبر داد و گفت: بعد از طی یک دوره کوتاه مدت فعالیت های این زبان رسمی می شود.

کوردپاریز/ دکتر علی عسکری با اشاره به برنامه های خبرگزاری مهر [1] در راستای توسعه و تقویت فعالیت های خود در حوزه رسانه اظهار داشت: زبان کردی به عنوان پنجمین زبان به خبرگزاری مهر [1] اضافه شده است و این زبان به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده است. با توجه به تلاش در راستای جذب مخاطب از یک سو و همچنین ضرورت ارتقاء فعالیت های رسانه ای، خبرگزاری مهر [1]نسبت به افزایش یک زبان جدید به مجموعه زبان های خارجی خود اقدام کرده و به همین دلیل زبان کردی به این خبرگزاری اضافه شده است.

مدیر عامل خبرگزاری مهر [1] به اهمیت حوزه مناطق کردی اشاره کرد و گفت: با توجه به تحولات چند سال اخیر در منطقه و نیاز مخاطبان کردزبان به رسانه ای جامع برای پوشش این تحولات خبرگزاری مهر [1] در این حوزه ورود پیدا کرد. خبرگزاری مهر [1] با راه اندازی زبان کردی دو دیدگاه جدی که یکی تبلیغ و صدور انقلاب اسلامی است و دیگری پوشش واقع بینانه از تحولات منطقه را در دستور کار قرار داده است و این روش را دنبال می کند.

زبان کردی خبرگزاری مهر [1] به آدرس www.ku.mehrnews.com [2] قابل دسترسی است.

منبع: خبرگزاری مهر