- سایت خبری تحلیلی کورد پاریز | KURDPAREZ - https://kurdparez.com -

هشدار پلیس فتا به کاربران گوشی های هوشمند

فرماندهی انتظامی مریوان در هشدار به کاربران گوشی‌های هوشمند همراه گفته: متاسفانه برخی از رفتارهای درون شبکه های اجتماعی باعث و بانی ایجاد انزوا و افسردگی و همچنین از بین بردن حریم خصوصی خانواده ها می گردد.

کوردپاریز/ سرهنگ حبیب الله پرویزی اظهار داشت : ترویج مسایل ضد فرهنگی، اتلاف وقت، فریب و کلاهبرداری از کاربران، نشر اکاذیب از جمله برخی از پیامدهای منفی شبکه های اجتماعی است و بر این اساس نیز استفاده از تلفن های هوشمند باید آگاهانه و با داشتن علم آن باشد.

پرویزی با تاکید بر این نکته که امروزه هیچ لایه پنهانی در شبکه های اجتماعی نیست عنوان کرد : به منظور حفظ امنیت کاربران و همچنین جلوگیری از سوءاستفاده سودجویان بیانیه ای برای بالابردن امنیت انها وجود دارد که امید است با رعایت این نکات که از سوی پلیس فتا انتشار داده شده است رعایت گردد.

وی با اشاره به این نکته که خانواده ها می بایستی در امر استفاده فرزندان خود از اینترنت زمانی را صرف آموزش رفتار صحیح در فضای مجازی نمایند تصریح کرد : اگر والدین در امر آگاهی بخشی به فرزندان خود در مورد رفتارهای صحیح کار در فضاهای مجازی را انجام ندهند فرزندان آنها به احتمال زیاد دچار تخلف های خواسته یا ناخواسته ای می شوند که برای بنیان خانواده ها مضر است.

وی همچنین توصیه های مهم پلیس فتا در خصوص استفاده از وسایل الکترونیکی را این گونه بر شمرد :

منبع: زریوار خبر