سایز متن   /

در این دیدار بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه ولادیمیر پوتین همتای روس خود را در جریان تحولات سوریه و طرح‌های مربوط به نیروهای ارتش کشورش گذاشته است.

کوردپاریز/ اسد در گفتگو با پوتین ابراز امیدواری کرد مسکو و دمشق به بازسازی سوریه از نقطه نظر اقتصادی و سیاسی ادامه دهند. بشار اسد معتقد است اگر روسیه عملیات خود در کشور وی را آغاز نمی‌کرد، تروریسم که در منطقه گسترش یافته، با سرعت بازهم بیشتری رواج پیدا می کرد.
اسد گفت: اگر اقدامات و تصمیمات شما نبود، تروریسم که اکنون در منطقه گسترش یافته، اراضی به مراتب بزرگتری را فرا گرفته و در سرزمین‌های دیگر هم گسترش پیدا می‌کرد. این گام‌ها در مشارکت شما در عملیات جنگی در جبهه واحد مبارزه با تروریسم تحقق و تبلور یافتند”.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه  در این دیدار  اعلام کرد  روسیه آماده ادای سهم خود در حد مقدورات نه فقط در جریان عملیات جنگی در مبارزه با تروریسم بلکه در جریان روند سیاسی در سوریه است. سوریه کشور دوست برای ما است. ما آماده ادای سهم خود در حد مقدورات نه فقط در جریان عملیات جنگی در مبارزه با تروریسم بلکه در جریان روند سیاسی هستیم. ملت سوریه عملا به تنهایی مقاومت کرده، طی چند سال با تروریسم بین المللی مبارزه کرده  و متحمل تلفات زیادی می شود  اما اخیرا به نتایج مثبت جدید در این مبارزه دست می یابد.

م: sputniknews

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی