سایز متن   /

کوردپاریز/  بر اساس اخبار منتشره در سایت های ترکیه،اعضاین داعش با دو خودروی نظامی به منطقه مرزی (اوغوز علی) در استان غازی عنتاب ترکیه آمده و در روستای ارمیش بر روی سربازان آتش ترکیه آتش گشوده اند. در درگیری های به وجود آمده نیروهای مرزی ترکیه با خودروهای زرهی موسوم به کبری به نظامیان داعشی شلیک کرده اند و چهار عضو داعش را به هلاکت رساندند.

ترکیه که چندی است برای افزایش امنیت در مرز اوغوز علی در حال ساخت دیوار امنیتی مرزی در این منطقه است همواره این مرز را به عنوان یکی از مرزهای حساس به حساب آورده و تدابیر شدید امنیتی در این مرز اتخاذ کرده است. در درگیری اخیری که در این مرز رخ داد نیروهای مرزی ترکیه توانستند از فاصله ۳۷۰ متری نظامیان داعشی را هدف قرار داده و یکی از خودروها را منهدم کنند. ۴ نفر از سرنشینان این خودرو در این درگیری کشته شده اند و خودروی دوم توانسته است با بازگشت به خاک سوریه فرار کند.

ترکیه به عنوان یکی از حامیان غیرمستقیم داعش در منطقه شناخته شده است که تاکنون اسناد و مدارک زیادی در این باره منتشر شده است. لذا صاحب نظران در این حوزه معتقدند که این اقدامات تنها در حد یک نمایش بوده و توسط خود ترکیه برنامه ریزی شده تا با این کار خود را از اتهامات وارده برهاند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی