سایز متن   /

یکی از فرماندهان شاخه نظامی پ.ک.ک در شنگال اخیرا با انتشار اطلاعیه یی اعلام کرده که برخی طرف ها در شنگال اقدام به غارت اموال مردم و اموال عمومی و دولتی می کند.

کوردپاریز/ در این اطلاعیه مشترک آمده که پس از اینکه شنگال روز جمعه ۱۳ نوامبر/ ۲۲ آبان پس از ۱۵ ماه اشغال از چنگ داعش آزاد شده در حال حاضر برخی افراد با یونیفورم های نظامی و یا لباس شخصی وارد شنگال شده و اقدام به غارت اموال به جای مانده مردم و نیز اموال عمومی و اموال دولتی در ادارات و ساختمان های دولتی و حتی اموال اماکن مقدس می کنند. تلاش های پ.ک.ک برای جلوگیری از غارت اموال در شنگال بی نتیجه بوده و در این مسیر با مشکلات فراوانی مواجه می شوند.

هرچند در اطلاعیه پ.ک.ک اسامی افراد و یا گروههایی که اقدام به چنین کاری کرده اند اشاره یی نشده، اما اعضای این گروه در شنگال انگشت اتهام را به سوی پیشمرگه ها نشانه رفته اند و می گویند جز ما و پیشمرگه در شنگال افراد و یا گروه دیگری وجود ندارد، ما که انجام ندادیم لذا تنها گروهی که می تواند همچنین کار ناشایستی انجام دهد، فقط نیروهای پیشمرگه هستند.

گفتنی است هنوز هم تنش های پ.ک.ک با حزب دموکرات کردستان عراق (پارتی) درخصوص آزادسازی شنگال وجود دارد و پ.ک.ک می گوید ما شنگال را آزاد کردیم و مسعود بارزانی هم بارها تکرار کرده که جز نیروی پیشمرگه، هیچ گروه دیگری در این پروسه مشارکت نداشته است.

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی