سایز متن   /

صالح مسلم، رئیس حزب اتحاد دموکراتیک، پ.ی.د(شاخه سوری پ.ک.ک) بیان کرد که نشست ریاض نتایجی دربرنخواهد داشت و راه‌حلی برای حل بحران سوریه پیدا نخواهد کرد. غیرممکن است بحران سوریه بدون مشارکت تمامی تشکل‌ها و خلق‌های آن حل شود.
کوردپاریز/ مسلم در خصوص نشست ریاض، پایتخت عربستان سعودی که از ۸ الی ۱۰ دسامبر با محوریت حل بحران سوریه برگزار می‌گردد، گفته: تاکنون همه نمایندگان تشکل‌های سوری برای شرکت در نشست ریاض دعوت نشده‌اند. نشستی که از سوی عربستان سعودی در ریاض برگزار خواهد شد، به منافع خلق‌های سوریه خدمتی نخواهد کرد و این نشست بنا به درخواست برخی قدرت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی برگزار می‌شود که مطابق واقعیت‌های سیاسی و نظامی سوریه و منطقه خاورمیانه نیست. نمایندگان واقعی و فعال اپوزیسیون سوریه به نشست ریاض دعوت نشده‌اند. نشست آنها هیچگونه جدیتی ندارد.

مسلم اظهارکرد که پ.ی.د و دیگر احزاب عضو «جنبش جامعه دموکراتیک» همچنین مقامات خودمدیریتی دموکراتیک و ی.پ.گ (شاخه سوری پ.ک.ک) به آن نشست دعوت نشده‌اند و تاکنون دعوت‌نامه‌ای برای آنها ارسال نشده است. نشست ریاض هم همانند نشست ژنو و دیگر نشست‌های برگزار شده، بدون ‌نتیجه پایان خواهد یافت و به خلق‌های سوریه خدمتی نخواهد کرد.  هیچ‌یک از راه‌های مناسب برای حل بحران سوریه در آن نشست مطرح نشده است. حتی هیچ موضوعی در مورد خلق‌کرد که بیشترین قربانی را در مبارزه با تبهکاران تقدیم کرده، طرح نگردیده است.

م: رسانه رسمی پ.ک.ک

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی