سایز متن   /

مرکز مطبوعات شاخه نظامی سوری پ.ک.ک موسوم به ی.پ.گ، با انتشار اطلاعیه یی، شمار تلفات این گروه را طی یک ماه گذشته اعلام کرده است.
کوردپاریز/ بنابر اطلاعیه این گروه، در ماه گذشته میلادی (نوامبر)، ۱۵ تن از اعضای این گروه توسط اعضای داعش کشته شده اند و در مقابل هم ۴۴ تن از اعضای داعش کشته شده اند. در اطلاعیه آمده تنها جنازه ۷ تن از کشته های داعش به دست اعضای این گروه افتاده و در ادامه هم آمده که ۲ تن از اعضای داعش هم به اسارت ی.پ.گ درآمده اند.
ی.پ.گ پس از بمباران مواضع داعش توسط نیروهای ائتلاف آمریکایی و روسی، به پاکسازی آنها می پردازد و از راه زمینی و در راستای برنامه و نقشه نیروهای ائتلاف و پس از بمباران توسط جنگنده ها، به مواضع و سنگرهای داعش حمله می کند و کار پاکسازی را انجام می دهد.
تا قبل از ورود روسیه به سوریه، این گروه از جانب ائتلاف آمریکایی حمایت می شد و تسلیحات و مهمات هم در اختیار آن قرار می گرفت. آمریکا بارها بر این نکته تاکید کرده که ی.پ.گ تا زمانیکه در راستای اهداف آنها عمل کند، همچنان از این حمایت ها برخوردار خواهد بود. به عبارتی طبق اظهارات آمریکایی ها، عمر این گروه هم بستگی به عمر داعش دارد و با نابودی داعش، فرمول ها و نقشه ها هم تغییر خواهند کرد. البته با ورود روسی ها به سوریه هم گفته می شود این گروه از جانب آنها هم حمایت می شود که این خبر توسط فرماندهان ی.پ.گ تکذیب شده است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی