سایز متن   /

به دنبال تشدید ناامنی ها در مناطقی از جنوب شرق و شرق ترکیه، برای چندین روز در برخی از شهرها و مناطق کردنشین و هم مرز با عراق، منع رفت و آمد اجرایی شد و اخیرا هم مدارس شهر شرناخ به مدتی نامحدود و نامعلوم تعطیل شده اند.

کوردپاریز/ گفته می شود طی روزهای اخیر، ترکیه نیروی زیادی را در این منطقه مستقر کرده و در همین رابطه هم مدارس را تعطیل و در ضمن به بیمارستان ها هم خبر داده تا در آماده باش کامل به سر ببرند و در تمامی ساعت شبانه روز، دارو و دکتر کافی داشته باشند.

این درحالیست که سران حزب دموکراتیک خلق ها (شاخه شهری پ.ک.ک) درخواست کرده بودند تا منع تردد برداشته شود اما به نظر می رسد ترکیه اینبار برای پاکسازی کامل منطقه از وجود اعضای پ.ک.ک، کمر همت بسته و تعطیلی مدارس و آماده باش بودن بیمارستان ها و استقرار نیروی چند هزار نفری در منطقه، نشان از درگیری ارتش این کشور با اعضای پ.ک.ک در منطقه و پاکسازی کامل منطقه در آینده یی نزیدک است.

گفتنی است که پ.ک.ک از ماهها قبل چند شهری مرزی را به میدان نبرد خود با ترکیه درآورده و کوچه و خیابان ها را مسدود و خندق ها و سنگرها ایجاد کرده است. سران حزب دموکراتیک خلق ها هم تاکنون چندین بار این سیاست های غلط پ.ک.ک را محکوم کرده اند، اما سران پ.ک.ک کوچکترین توجهی هم به این سخنان نداشته اند.

م: روداو

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی