سایز متن   /

نیروهای آسایش PYD (حزب اتحاد دمکراتیک – شاخه سوری پ.ک.ک) باردیگر شروع به دستگیری مردم در مرز عفرین و دیرک کرده اند و ملک و اموالشان را مصادره کرده اند.
به گزارش کوردپاریز به نقل از باسینوز، دیروز دوشنبه ۱۳ آذر، فواز حاجی ممو از فعالان سیاسی کورد در شمال سوریه در این باره گفته: نیروهای انتظامی PYD موسوم به آسایش، از شب گذشته اقدام به دستگیری مردم در روستای (سویدیه) از توابع شهر دیرک کرده اند و شمار زیادی از آنها را دستگیر کرده اند. این منطقه که مورد هجوم آسایش قرار گرفته از همان مناطقی است که فرزندانشان را برای امور نظامی و عضویت در شاخه نظامی این گروه موسوم به ی.پ.گ تحویل نداده اند و زیر بار سربازبگیری نرفته اند.
این فعال سیاسی در ادامه گفته: PYD برق این روستا را قطع کرده و بیش از ۳۶ نفر را از اهالی روستا دستگیر و با خود برده اند که در میان آنها زن و بچه هم بوده اند و روستا هم در محاصره آسایش قرار دارد و تمامی اموال و دارایی های آنها نیز در حال مصادره شدن است.
در همین راستا در روستاهای (باسیله، سوگناکوجندریس، سناره،بلبل، شران، کیمار، عربا، معبتلی و میدان اکبیس) از توابع عفرین هم همین حمله صورت گرفته و شمار زیادی از اهالی این روستاها را دستگیر و با خود برده اند. در ضمن گفته می شود اموال و دارایی های آنها نیز مصادره شده است.
این درحالیست که از چند روز پیش شهر عفرین در محاصره النصره و احرارالشام قرار دارد و اجازه ورود و خروج افراد و کالا و … به داخل این شهر داده نمی شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی