سایز متن   /

رئیس اتاق بازرگانی سلیمانیه در دیدار با مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان برای برگزاری نمایشگاه اصفهان در اقلیم سلیمانیه عراق اعلام آمادگی کرده است.
به گزارش کوردپاریز به نقل از پانا، سیروان محمد محمود رئیس اتاق بازرگانی سلیمانیه اقلیم کردستان عراق با ابراز تمایل برای استفاده از تجارب نمایشگاه اصفهان افزود: بی شک چنین همکاری هایی به نفع هر دو طرف خواهد بود و ما خوشحال می شویم که بیشتر کالاهای وارداتی از اصفهان وارد اقلیم کردستان شود زیرا کیفیت تولید و خدمات در اصفهان بسیار بالاست.
رسول محققیان مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان نیز در این دیدار گفت: این شرکت در حال ساخت پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان و مرکز نمایشگاهی جدید این شهر است که با احداث آن، آمادگی بیشتری برای برگزاری نمایشگاه های متقابل و مشترک ایجاد می شود.
وی افزود: با راه اندازی این مرکز دستاوردهای هر دو طرف در قالب نمایشگاه های اختصاصی توانمندی ها به نمایش گذاشته می شود و مراودات و روابط تجاری گسترش می یابد.
نایب رییس اتاق بازرگانی اقلیم کردستان عراق و رییس اتاق بازرگانی سلیمانیه عراق از نخستین نمایشگاه تخصصی سرویس های بهداشتی، شیرآلات ساختمانی و تجهیزات مدرن آشپزخانه (Sanitex2016) اصفهان نیز بازدید کردند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی