سایز متن   /

کوردپاریز/ براساس رای هیات ‌داوران بخش پوستر و هویت بصری سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، در میان آثار راه یافتگان  اثر عابد زارعی از هنرمندان گرافیگ و طراحی کردستان نیز در این بخش وجود دارد که از جمله آثار برگزیده برای بخش مسابقه‌ پوستر سی‌وچهارمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر می باشد. عابد زارعی متولد ۱۳۶۳ مریوان و ساکن این شهر می باشد. وی کارشناس گرافیک از دانشکده پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران، عضو پیوسته و گرافیک گروه  تئاتر ری را مریوان است و در چندین نمایشگاه داخلی و خارجی  حضور پیدا کرده و چندین عنوان ملی در جشنواره های طراحی را کسب کرده است.

۵۵ اثر از ۳۲ طراح در بخش «پوسترهای تئاتر» و ۱۰ اثر از هفت طراح در بخش «پوستر رویدادهای مرتبط با تئاتر» به‌‌عنوان آثار برگزیده معرفی شدند.

همچنین مازیار تهرانی، سعید رضوانی و فرشته عابدی هریک با دو اثر و محمد افشار، رسول حق‌جو، مهدی رایگانی و آرمان کوچکی هرکدام با یک اثر در بخش «پوستر رویدادهای مرتبط با تئاتر» در جشنواره حضور دارند.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه ‌ برگزیدگان بخش پوستر سی‌وچهارمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر (تماشا)، روز چهارشنبه ۳۰ دی‌ماه ۹۴ در عمارت مسعودیه برگزار می‌‌شود. این نمایشگاه از اول تا دوازدهم بهمن‌ماه برای عموم علاقه‌مندان دایر خواهد بود.

گفتنی است

لازم به یادآوری است همچنین از گروه تئاتر ری را مریوان کریم خاوری نیز با مقاله ای پژوهشی و تحقیقی به بخش سیمنار پژوهشی این جشنواره بین المللی راه پیدا کرده است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی