سایز متن   /

ترجیع بند ساختگی اردوغان

n00061947-t

آیدیز گزارش می دهد که “به عقیده بسیاری از ناظران سخنان نسبتا تند بایدن در ملاقات هایش با اردوغان و نخست وزیر ترکیه احمد دعوت اوغلو حکایت از روزهائی دارد که تنش بین آمریکا و ترکیه بالاتر بگیرد.”

 

بغداد

 

سلمان الجباری، یکی از ماموران نیروی امنیتی بغداد اعلام کرد بر اثر انفجار مواد منفجره جا سازی شده در مناطق الدوره، الحسینیه، النهروان و جسر دیالى استان بغداد ۷ نفر جان خود را از دست داده و ۱۹ نفر نیز مجروح شدند.

 

 از حمایت روسیه مطمئن نیست
سرویس جهان- مایکل ورز می گوید نظر غالب در میان حزب اتحاد دموکراتیک کردهای سوریه این است که «ما می دانیم که روسیه می خواهد به ما خیانت کند اما به غیر از این کشور کسی برای ما لابی گری نمی کند.»

 

PYD و یک کلاف سر در گم/ علی یورت تاگول 

PYD
سرویس ترکیه- غرب از PYD حمایت می کند اما از پذیرفتن آن به طور کامل اجتناب می کند چون این امر علاوه بر ترس عرب های ملی گرا، ناخرسندی آنکارا و اربیل ار در پی دارد.

 

دمشق: حمله توپخانه‌ای ترکیه به حومه لاذقیه نقض قوانین بین‌المللی است

۱۸۳۴۵۲۹

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری سیریانیوز، یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه اعلام کرد: نیروهای ترکیه روز یکشنبه حملات توپخانه‌ای را به “جبل عطیره” در حومه شمالی لاذقیه انجام دادند که منجر به کشته شدن یک نظامی و زخمی شدن غیرنظامیان شد.

 

سازمان ملل به‌دنبال تحقیق در باره ترکیه

 

جهان > اروپا – با ادامه جنگ ارتش ترکیه در مناطق کردنشین این کشور با هواداران و اعضای گروه پ‌ک‌ک، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل دیروز خواستار تحقیق درباره شلیک و کشتار غیرنظامیان در این مناطق شد.

 

دیدار داووداوغلو با پادشاه عربستان / داووداوغلو در ریاض از عملیات ترکیه علیه پ.ک.ک دفاع کرد

thumbs_b_c_49a864b18ce2beac2facee32dfe24a3d

نخست وزیر ترکیه در سفرش به ریاض با پادشاه عربستان دیدار و گفتگو کرد. به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری الوطن العربی، سلمان بن عبد العزیز، پادشاه عربستان عصر روز یکشنبه در شهر ریاض میزبان احمد داووداوغلو، نخست وزیر ترکیه بود.

 

 

توافق کردهای عراق با دولت مرکزی برای اجرای اصلاحات اقتصادی

 

نمایندگان اقلیم کردستان عراق با دولت مرکزی توافق کردند تا در راستای مقابله با بحران در اجرای اصلاحات اقتصادی با یکدیگر همکاری کنند.

 

                                …::: اخبار داخلی :::…

 

برگزاری دوره مدیریت (iso9001) در شهرستان مهاباد

 

به منظور آشنایی و ارتقای سطح دانش مدیران واحدهای تولیدی شهرستان مهاباد، دوره مدیریت کیفیت (iso9001) باحضور مدیرعامل شرکت سامانه کیفیت وصاحبان صنایع تولیدی وصنفی در محل سالن اجتماعات اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد تشکیل گردید.

توسعه راه مهمترین اولویت دولت در کردستان است

 

سنندج- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان توسعه راه های استان را مهمترین اولویت دولت دانست و گفت: دولت برای توسعه و تقویت راه های کردستان اعتبارات خوبی اختصاص داده و به زودی شاهد تحول در حوزه راه های استان خواهیم بود.

 

۱۰۰ مدرسه انقلاب در کردستان راه اندازی شد

 

سنندج- ایرنا- رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کردستان گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و به منظور آشنایی دانش آموزان کردستانی با ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی، ۱۰۰ مدرسه انقلاب در استان راه اندازی شده است.

 

ردیابی انتقال فناوری در قراردادهای خودرویی

 

انتقال تکنولوژی و فناوری در حالی در زمره شروط حضور خودروسازان خارجی به ایران قرار گرفته که به اعتقاد برخی از کارشناسان انتقال فناوری باید از زنجیره قطعه‌سازی کشور آغاز شود.

 

داروهای ایرانی در بازار آفریقای جنوبی

 

به گزارش خبرگزاری مهر ، دکتر سید حسن هاشمی شب گذشته در دیدار با دیوید پاریرنیاتوا وزیر بهداشت و مراقبت های کودکان زیمبابوه، اظهار داشت: انتظار داریم که در حوزه دارو بتوانیم بخش خصوصی ایران را برای حضور و سرمایه گذاری در این کشور تشویق کنیم و انتظار داریم که طرف مقابل نیز برای ثبت داروهای ایران و صادرات این داروها به کشورهای مختلف آفریقایی کمک های لازم را داشته باشند.

 

تور پهن کردن ترکیه برای گردشگران ایرانی/ ممنوعیت زیارت اماکن مقدس در دومین کشور شیعی جهان/ کمک ۱۰ میلیون دلاری آمریکا به تفلیس

 

ادامه نا ملایمتی ها با شیعیان در دومین کشور شیعی جهان ،تور پهن کردن ترکیه برای گردشگران ایرانی و برگزاری نمایشگاه نقاشی برخی از تحولات رخ داده در همسایگان شمالی ایران هستند که در این بسته خبری گردآوری شده است..

 

وزیر نفت ونزوئلا فردا به تهران می‌آید/ محور گفتگوهای دل پینو-زنگنه

 

دور جدید مذاکرات نفتی ایران- ونزوئلا به عنوان دو عضو اوپک، فردا چهارشنبه با سفر «دل پینو» وزیر نفت ونزوئلا به تهران آغاز می شود.

 

مرد هسته‌ای نامزد جایزه نوبل ۲۰۱۶

 

رییس موسسه تحقیقات صلح نوبل اعلام کرد که دو نفر از مذاکره کنندگان پرونده هسته ای ایران، دکتر علی اکبر صالحی وارنست مونیز وزیر انرژی امریکا در لیست احتمالی نامزد های جایزه صلح نوبل سال ۲۰۱۶ قرار دارند.

 

پرچم آمریکا در کنار پرچم جمهوری اسلامی ایران

 

بتازگی پرچم‌های کشورهای مختلف در خیابان ولیعصر (عج) نزدیک تقاطع طالقانی نصب شده هست؛‌ آنچه که در این میان توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده هست قرار دادن پرچم آمریکا در کنار پرچم جمهوری اسلامی ایران هست.

 

امریکن اینترپرایز: مهار قدرت سپاه ایران سخت است

 

اندیشکده آمریکایی پیرامون بازداشت تفنگداران آمریکا در قلمروی آبی ایران نوشت: ایران کماکان بر دفع نیروهای آمریکا در منطقه تمرکز دارد.

 

رشد ۱۰ برابری سرمایه گذاران خارجی در بورس

 

به گزارش ایسنا، حسن قالیباف اصل، مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران در مصاحبه با بلومبرگ اظهار کرد: ارزش معاملات سرمایه گذاران خارجی که عمدتا اروپایی بوده اند، در مدت ۱۰ روز منتهی به ۲۶ ژانویه برابر با ششم بهمن به حدود ۵۰۰ میلیارد ریال (۱۶٫۶ میلیون دلار) افزایش یافته که در مقایسه با حدود ۵۰ میلیارد ریال در مدت ۱۰ روز پیش از ۱۶ ژانویه -۲۶ دی ماه – رشد ۱۰ برابری را نشان می دهد.

 

مراسم تشییع پیکر سر لشکر سلیمی برگزار شد

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مراسم تشییع پیکر امیر سرلشکر محمد سلیمی فرمانده پیشین ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در مسجد جهاد ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

 

توضیحات وزیر صنعت درمورد قرارداد پژو

 

بوشهرنیوز: وزیر صنعت بااشاره به تعیین سقف ۳ ساله برای مدل های تولیدی پژو در ایران گفت:خودروسازان مخالف قیمت‌گذاری دولتی هستند که قیمت بر اساس عرضه و تقاضا خواهد بود.

 

موافقت مجلس با بررسی لایحه اساسنامه سازمان پست طبق اصل ۸۵ قانون اساسی

 

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، لایحه اساسنامه سازمان پست جمهوری اسلامی ایران با رأی نمایندگان طبق اصل ۸۵ قانون اساسی در کمیسیون صنایع، بررسی و درباره آن تصمیم گیری می شود.

 

طلب‌های ٣۵ساله ایران از برخی کشورها

 

طلب‌های ایران محدود به سال‌های تحریم نیست و برخی از آنها طلب‌های قبل از انقلاب اسلامی هستند

 

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی