سایز متن   /

در ادامه ی بحران اقتصادی اقلیم کردستان که تمامی دستگاههای حکومتی و زندگی مردم را در بر گرفته و مردم را دچار ناامیدی و نگرانی کرده است، حکومت اعلام کرده که تلاش می کند این بحران را از سر راه بردارد، اما پ.ک.ک همزمان با تشدید این بحران در اقلیم کردستان، شمار اعضای مسلح خود را در مناطقی از اقلیم کردستان و شمال عراق افزایش داده و تاکنون چندین نمونه از تحرکات نظامی این گروه گزارش شده است.

به گزارش کوردپاریز به نقل از باسنیوز، طی دو هفته ی گذشته شاخه نظامی پ.ک.ک شماری از اعضای مسلح خود را در مرزهای جلولا و سعدیه و مناطق اطراف پشدر و شنگال افزایش داده است.

این منبع در ادامه افزوده که پ.ک.ک به جز افزایش نیروی نظامی، از طریق اعلامیه های ویژه گروه، خود را به اقشار جامعه نزدیک کرده و چندین بار هم فراخوان نشست و سمینار داده و هوداران خود را نیز در این مناطق فعال تر کرده است.

در ادامه این گزارش آمده که پ.ک.ک درصدد است تا شمار زیادی از جوانان اقلیم کردستان را جذب گروه کند و در راستای اهداف خود به کار بگیرد. پ.ک.ک همچنین می خواهد در این مناطق حاکم شود و افکار و عقاید خود را به مردمان این مناطق تحمیل کند و اصلا هم در فکر عقب نشینی نیروهایش نیست. از سوی دیگر درصدد ایجاد آشوب در منطقه و تحریک نارضایتی های مردمی به سمت و سوی انقلاب و تظاهرات است تا از این طریق پایه های حکومت اقلیم را سست کند و مردم را علیه حکومت بشوراند. نمونه ی بارز این فعالیت های خصمانه ی پ.ک.ک را می توان در تظاهرات اخیر در اربیل به وضوح دید که چطور به نیروی پلیس حمله کردند و به خبرنگار هم رحم نکردند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی