سایز متن   /

شش پروژه برق رسانی روز یکشنبه در هفتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان بانه افتتاح و به بهر برداری رسید. رئیس اداره برق شهرستان بانه در مراسم افتتاح این پروژه ها گفت: پروژه روشنایی معابر بلوار مرزبانان با مشارکت شهرداری به طول ۴۶۰ متر احداث شده است.
کوردپاریز/ عبدالله ابراهیمی رئیس اداره برق شهرستان بانه در این باره گفت: مجموع هزینه های اجرای این پروژه را ۶۴۰ میلیون ریال بوده است. پنج دستگاه ترانسفرماتور با هزینه ای معادل سه میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال احداث و نصب شده اند. این پنج دستگاه ترانس برای جبران ضعف ولتاژ محله های شهرک نور، شهرک توحید، محله بساط آباد ، محله دکتر حسابی و آگاهی نصب و راه اندازی شده است.
همچنین یک واحد تولید ورق های گالوانیزه رنگی با تولید بیش از ۷۰ تن در سال به بهره برداری رسید. این واحد تولیدی در زمینی با زیر بنای ۳۵۰ متر مربع و با هزینه ای بیش از چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال که از محل آورده تولید کننده تامین شده است، راه اندازی شد.
با بهره برداری از این واحد تولیدی زمینه اشتغال چهار نفر به صورت مستقیم فراهم شده است. این واحد تولیدی به نام شرکت ‘بهار گستر بانه کورد’ در زمینه تولید خم کاری ورق و کرکره ای کردن ورق فلزی راه اندازی شده که برای ساخت سوله سازی، آلاچیق و سایبان کاربرد دارد. با راه اندازی این واحد تولیدی در بانه قیمت هر ورق در بازار ۷۰ هزار ریال کاهش یافت.
راشد عذیری فرماندار بانه نیز در آیین افتتاح این واحد تولیدی با تاکید بر اهمیت توسعه تولید در شهرستان بانه اظهار امیدواری کرد سرمایه گذاران بانه ای در زمینه ایجاد اشتغال و رفع مشکلات بیکاری جوانان با راه اندازی واحدهای تولیدی و خدماتی نقش خود را در جامعه ایفا کنند و برای رفع مشکل بیکاری جوانان تلاش نمایند.
م: ایرنا

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی