سایز متن   /

کردهای سوریه شهر «الشدادی» را از تسلط داعش خارج کردند

 

جوان پرس : به گزارش گروه بین المللخبرگزاری فارس ، به نقل از شبکه اسکای نیوز، یک منبع سوری نزدیک به معارضان مسلح این کشور اعلام کرد، نیروهای اتحاد دموکراتیک کرد سوریه توانستند، شهر «الشدادی» را با کمک جنگنده های ائتلاف بین المللی ضد داعش به رهبری آمریکا، از تسلط تروریست های داعش خارج کنند.

 

اوباما: کُردها نباید از موقعیت سوریه برای تصرف مناطق بیشتر سوء استفاده کنند

 

رئیس جمهور آمریکا می گوید که گروه «یگان های مدافع خلق کُرد» در سوریه نباید از شرایط این کشور استفاده کرده و مناطقی خارج از قلمرو خود در سوریه را تصرف کنند.

 

الجبیر: به مخالفان «اسد» موشک می دهیم

 

وزیر خارجه عربستان اعلام کرد که این کشور به زودی به معارضان سوری موشک های زمین به هوا خواهد داد.

به گزارش فارس، عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان در گفت و گو با مجله اشپیگل آلمان تأکید کرد که عربستان به زودی معارضان سوریه را با موشک های زمین به هوا تجهیز خواهد کرد.

 

وحشت صهیونیست‌ها از انتقال اس-۳۰۰ به ایران

 

دوری گلد در دیدار با لاوروف، از نگرانی اسرائیل درباره انتقال اس-۳۰۰ به ایران سخن گفت.

 

کری: مذاکرات با روس ها در مورد سوریه جدی و سازنده بود

 

وزیر امور خارجه آمریکا گفت که مذاکرات دیپلمات های آمریکایی با همتایان روسی شان در مورد توقف جنگ در سوریه تا کنون جدی و سازنده بوده است.

 

تسلط نیروهای دموکراتیک سوریه بر ۴۸ روستا

 

به گزارش موعود، به نقل از المیادین، نیروهای دموکراتیک سوریه تحت حمایت کردهای سوری در عملیات آزادسازی منطقه «الشدادی» در ریف جنوبی الحسکه در مرز ترکیه موفق شدند کنترل ۴۸ روستا را در دست بگیرند.

 

گروه تروریستی “پ ک ک”، دولت ترکیه را به عملیات بزرگ نظامی در بهار آینده تهدید کرد

 

نصر: یکی از رهبران گروه تروریستی پ.ک.ک دولت ترکیه را به تشدید درگیری ها در بهار آینده تهدید و اعلام کرد که این گروه ترکیه ای عملیات بزرگی علیه ارتش این کشور سازماندهی خواهد کرد.

 

یک گروه کرد مسئولیت انفجار آنکارا را بر عهده گرفت

 

تهران- ایرنا – یک گروه مسلح کردی که زمانی وابسته به حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) بود، روز جمعه مسئولیت انفجار انتحاری اخیر در پایتخت ترکیه را بر عهده گرفت.

 

۴ نیروی امنیتی ترکیه در درگیری با پ ک ک کشته شدند

 

صفحه جهان:ارتش ترکیه اعلام کرد در نبردها با شبه نظامیان حزب کارگران کردستان (پ ک ک) در منطقه سور در استان دیاربکر دو سرباز و یک افسر پلیس کشته شده اند.

 

پ ک ک، دولت ترکیه را تهدید کرد

 

یکی از رهبران حزب کارگران کردستان ترکیه ( پ.ک.ک) دولت ترکیه را به تشدید درگیری ها در بهار آینده تهدید و اعلام کرد که این گروه ترکیه ای عملیات بزرگی علیه ارتش این کشور سازماندهی خواهد کرد.

 

همکاری آمریکا و ترکیه در مقابله با پ.ک.ک/ توقف پیشروی pyd در شمال سوریه

 

سرویس جهان- کاخ سفید اعلام کرد رئیس جمهور آمریکا و رئیس جمهور ترکیه در گفتگوی تلفنی بر همکاری یکدیگر در مقابله با پ.ک.ک تاکید کرده اند. باراک اوباما از pyd خواسته است از وضعیت موجود در شمال سوریه برای ادامه پیشروی و تصرف مناطق جدید استفاده نکند.

 

رهبر پ ک ک: ادامه حملات مرگبار علیه آنکارا/ اردوغان در مناطق کردنشین درحال نسل کشی است

 

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از سایت فرات وابسته به پ ک ک، جمیل بایک – یکی از رهبران حزب کارگران کردستان – ترکیه را تهدید کرد با آغاز فصل بهار دامنه جنگ ها با ارتش ترکیه گسترش خواهد یافت.

 

ناتو: در صورت درگیری نظامی ترکیه با روسیه از ترکیه حمایت نخواهیم کرد

 

وزیر امور خارجه لوکزامبورگ به‌نمایندگی از دیگر اعضای ناتو به ترکیه هشدار داد که آنکارا در صورت درگیری نظامی با روسیه که خود محرک آن باشد نباید انتظار حمایت از این ائتلاف نظامی را داشته باشد.

 

دیپلمات آلمانی: «ناتو» هزینه جنگ اردوغان را نخواهد داد

 

ترک ها در مقابل روسیه تنها مانده اند؛ برخی از مقامات اروپایی اعلام کرده اند که در جنگ احتمالی بین روسیه و ترکیه ، به کمک ترکیه نخواهند شتافت و این شاید تازه ترین شوکی است که رئیس جمهور ترکیه؛رجب طیب اردوغان در ساعات گذشته به آن روبرو شده است.

 

رئیس شورای امنیت درمورد دخالت های ترکیه در سوریه هشدار داد

 

رئیس شورای امنیت سازمان ملل با بیان اینکه گزارشاتی مبنی بر دخالت های مستقیم ترکیه در مناطق شمالی سوریه دردست است، نسبت به عواقب این اقدامات ترکیه که به وخیم ترشدن اوضاع و شدت یافتن بحران سوریه منجر خواهد شد، هشدار داد.

 

ترکیه از مرزهای سوریه رد شد

 

ترکیه به صورت مستقیم به شهرها و روستاهای سوریه حمله کرد.

 

گورباچف هم قربانی فریبکاری تلفنی شد

 

فریبکاران تلفنی روس که یک هفته پیش رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه را فریب داده و خود را به نام رئیس جمهوری اوکراین جا زده بودند، این بار سر به سر «میخاییل گورباچف» آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی سابق گذاشته و وی را فریب دادند.

 

اوباما خواستار خویشتنداری ترکیه و کردها شد

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد: در این تماسی تلفنی «باراک اوباما» تاکید کرد، نیروهای یگان مدافع خلق (نیروی اصلی کردهای سوریه) نباید از موقعیت پیش آمده سوء استفاده کرده و به تصرف مناطقی خارج از قلمرو خود در سوریه اقدام کنند و ترکیه نیز می بایست خوشتنداری متقابل نشان داده و گلوله باران مناطق شمال سوریه را متوقف کند.

 

جنجال بازیکنی با تی‌شرت پوتین+تصاویر

 

گام‌نیوز: یک فوتبالیست روس در حالی که تی‌شرتی با عکس پوتین پوشیده بود در زمین فوتبال استانبول قدم زد و خشم ترکیه‌ای‌ها را برانگیخت.

 

ترکیه ۱۵۰ پیشمرگه را زنده زنده در آتش سوزاند +عکس

 

یک عضو حزب دموکرات کردستان پارلمان ترکیه در گفتگو با رسانه های داخلی روسیه از سوختن حدود ۱۵۰ تن از اعضای نیروهای پیشمرگه کرد بر اثر حملات ارتش ترکیه در استان های جنوب شرقی ترکیه خبر داد.

 

انفجار آنکارا؛ بهانه اردوغان برای تشدید حملات به سوریه و عراق + فیلم و عکس

 

دولت بهار: «رجب طیب اردوغان» که یکی از بازندگان اصلی جنگ سوریه است، پس از انفجارهای اخیر، قول داده مصمم‌تر از گذشته با عوامل بمب‌گذاری برخورد کند و داووداوغلو هم مبارزان کرد سوریه را مسؤول این انفجار دانسته و تأکید کرده که ترکیه انتقام این انفجار را در عراق و سوریه خواهد گرفت.

 

اسراییل: با جنگنده های روسی در آسمان تل آویو هم کاری نداریم

 

سایت خبری تحلیلی اندیشه ها: منابع امنیتی در رژیم صهیونیستی تأکید دارند که هیچ کسی در اسرائیل نمی‌خواهد اشتباه ترکیه در ساقط کردن هواپیمای روسی را تکرار کند.

 

استقرار ۱۵ هزار نظامی ترکیه در مرزهای با سوریه

 

به گزارش موعود، ترکیه ۱۵ هزار نظامی خود را در مرزهای مشترک با سوریه، همزمان با تشدید حملات روسیه علیه مواضع تروریست ها، مستقر کرد.

 

شدیدترین حملات ترکیه به کردها

 

در پی انفجار اخیر در شهر آنکارا، ارتش ترکیه مواضع کردها در سوریه را گلوله باران کرد که گفته می‌شود شدیدترین حملات از سوی ترکیه به مواضع کردها تاکنون بوده است.

 

تیرباران آرایشگر مشهور داعش/اظهارات قابل تامل “ترامپ” درباره داعش

 

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ هر روز شاهد جنایات وحشیانه جدیدی از گروه تروریستی داعش در کشور های عراق، سوریه و… هستیم که خواندن اخبار و تصاویر جنایات این گروه تکفیری دل هر انسانی را می آزارد، این گزارش مروری بر اخبار داعش در ساعات گذشته است.

 

هشدار یوروپل: ۵۰۰۰ تروریست داعشی در اروپا سرگردانند

 

به گزارش�گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، “راب وینرایت،” رئیس آژانس پلیس اتحادیه اروپا (یوروپل) هشدار داد بیش از ۵۰۰۰ تروریست آموزش دیده گروه تروریستی داعش در اروپا سرگردان هستند.

وی در ادامه افزود: بین ۳ تا ۵ هزار تروریست داعشی پس از پایان آموزش های خود در سوریه و عراق، اکنون به اروپا بازگشته اند.

 

الحامضیه عراق آزاد شد

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ منطقه الحامضیه در شرق شهر الرمادی مرکز استان الانبار آزاد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از منابع میدانی در عراق، فرمانده عملیات الانبار عراق از آزادی کامل منطقه الحامضیه در شرق شهر الرمادی مرکز استان الانبار خبر داد.

 

والی جدید داعش در «الانبار» کشته شد

 

قم فردا: در بمباران دقیق جنگنده‌های ارتش عراق در غرب «هیت» واقع در استان «الانبار»، والی جدید داعش در این استان و معاونش کشته شدند.

 

توهین وزیر سعودی به مراجع شیعه

 

وزیر اطلاع رسانی رژیم سعودی اعلام کرد بزودی با مراجع شیعه به شدت مقابله خواهیم کرد.

 

حمله به امام جماعت مسجدی در «اربیل» عراق

 

گروه بین الملل: افرادی مسلح در لباس مبدل نیروهای امنیتی اقلیم کردستان عراق موسوم به «آسایش»، دیروز، ۳۰ بهمن ماه به امام جماعت مسجدی در شهر «اربیل» در منطقه کردستان عراق حمله کردند.

 

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی