سایز متن   /

صلاح الدین دمیرتاش رئیس حزب دموکراتیک خلق ها (HDP)طی صدور بیانیه‌یی هشدارآمیز از گروه تروریستی بازهای آزاد کوردستان موسوم به (TAK) که به عنوان زیرشاخه نظامی حزب کارگران کوردستان ترکیه (پ‌ک‌ک) شناخته شده است، خواست در اسرع وقت گروه خود را لغو و به عملیات‌های انتحاری و تروریستی در شهرهای ترکیه خاتمه دهند.

به گزارش کوردپاریز به نقل از سایت (خه‌لک)، دمیرتاش رئیس حزب دموکراتیک خلق‌ها (HDP)عملیات‌های گروه تاک را خشونت آمیز و تروریستی خوانده و نیز اعلام کرده: اقدامات این گروه منجر به کشتار افراد غیر نظامی و بی گناه می شود و ما مخالف این اقدامات خشونت‌آمیز و تروریستی هستیم.

گفتنی است این گروه تاکنون مسؤلیت چندین عملیات انتحاری و تروریستی در ترکیه را بر عهده گرفته است. هرچند این گروه خود را مستقل معرفی کرده و پ‌ک‌ک هم مدعی است که از زیرمجموعه‌های پ‌ک‌ک نیست؛ اما شواهد و قرائن یکی بودن آنها را تائید می‌کند، به ویژه نحوی عملیات‌ها و اینکه معمولا چند روز قبل از عملیات، یکی از سران پ‌ک‌ک که معمولا هم جمیل بایک است، اقدام به تهدید ترکیه می‌کند و بلافاصله پس از این تهدیدات، همچنین عملیات‌هایی توسط این گروه اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی