سایز متن   /

خالد ونوشه عضو کمیته ی مرکزی حزب دمکرات(حدکا) و مسئول تشکیلات مخفی این گروه تجزیه طلب در خصوص رویکرد حزب کارگران کردستان ترکیه و شاخه های آن گفته است؛ “… پ ک ک برای مبارزات مردم کورد مانند یک سرطان است و هیچ نفعی برای کوردها ندارد”۱۳۹

به گزارش کوردپاریز، خالد ونوشه ، عضو تشکیلاتی جناح انشعابیون حدکا با بیان این مطلب از عملکرد پ ک ک و پژاک و اقداماتی که این گروه انجام می دهد به شدت انتقاد کرده است.

وی همچنین در مورد جماعت اصلاح و دعوت نیز گفته است ؛ ” … ما این طیف افراد را قبول نداریم و آنها را برای مبارزات نمیتوانیم بپذیریم ، زیرا این طیف به جای خدمت به کوردها به آنها خیانت میکنند و با ترویج تفکرات اسلامی وابستگیشان را به ایران نشان میدهند”

خالد ونوشه با اشاره به افرادی نظیر صلاح الدین خدیو ، سلیمان منگوری ، علی آبادیان و سعدون مازوجی این افراد را نماینده اخوان المسلمین در شهرستان مهاباد خوانده است.

این اظهارات در حالی از سوی عضو تشکیلات مخفی حدکا بیان می شود که این حزب زیرزمینی و فرصت طلب بدون هیچ ابایی با رژیم واپسگرای عربستان سعودی که حامی اصلی داعش می باشد بر سر یک میز نشسته و تعهد داده است دستورات صادره از سوی عربستان سعودی که توسط سرکنسول این رژیم در اربیل اعلام گردیده است به نحو احسن اجرا نماید و در قبال این خوش خدمتی کیفی از دلارهای نفتی سعودی را دریافت کرده است.

به نظر می رسد لازم است سران حدکا در ارتباط با همکاری این حزب با رژیم صدام در زمان جنگ تحمیلی علیه ایران و همکاری با بعثی ها در برابر مقابله با کوردهای وطن پرست ایرانی به افکار عمومی توضیح دهد.

قدر مسلم یکی از آسیبهای جدی مردم سالاری در کشورهای جهان سوم و خاورمیانه وابستگی و دست نشانده بودن احزاب و گروه های سیاسی است که نمود عینی این احزاب و گروها در میان مدعیان دروغین حمایت از کوردها به روشنی قابل مشاهده است

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی