سایز متن   /

سرویس آذربایجان غربی- معاون سوادآموزی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت: اگر سوادآموزی با زبان مادری صورت بگیرد می تواند بسیار موفقتر باشد.

«علی باقرزاده» در  جلسه کارگروه بهبود کیفیت سواد آموزی آذربایجان غربی که روز چهارشنبه (۲۸مهرماه)در  دفتر مدیر کل آموزش و پرورش  استان آذربایجان غربی برگزار شد، گفت: بررسی و احصاء ویژگی های جامعه هدف بخش سوادآموزی و تهیه محتوای مناسب برای آنها از اهداف کارگروه های کیفیت سوادآموزی است.
وی با تاکید بر لزوم کیفی بخشی آموزش ابتدایی گفت: اگر سوادآموزی با زبان مادری صورت بگیرد می تواند بسیار موفقتر باشد.
باقرزاده با اذعان به اینکه نیازهای آموزشی و ساختاری در بزرگسالان با دانش آموزان متفاوت است؛ خاطر نشان کرد: انگیزش، ارتباط درست و شناخت مناسب در بزرگسالان لازمه موفیقت در بخش سوادآموزی است.
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور ادامه داد: فرآیند یادگیری در افراد بزرگسال را باید با توجه به شرایط و اقتضاهای زمانی و مکانی تغییر دهیم.
باقرزاده افزود: برنامه ریزان و همه افراد جامعه سواد را جزو حقوق اولیه هر فرد تلقی و قبول می کنندو سواد آموزی با سه شاخص دسترسی، کیفیت و مدیریت بررسی و انجام می شود.
وی ادامه داد: در بخش دسترسی مسئولین موانع را برای دسترسی افراد به کلاس ها رفع می کند؛ کیفیت همان رضایتمندی مخاطب و جامعه هدف است؛ مدیریت در واقع اجرای مطلوب برنامه های حاکمیت در این بخش است.
معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برآیند رضایتمندی مخاطب و حاکمیت همان مدیریت است؛ گفت: باید به شناخت مناسب از جامعه هدف برسیم./

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی