سایز متن   /

 

به گزارش کوردپاریز ، سایت نزدیک به دولت ترکیه ( ینی شفق ) اعلام کرد بعد از این که نیروهای پ ک ک مقامات عالی رتبه آ ک پ را در کردستان ترکیه هدف قرار دادند اردوغان در جنگ با پ ک ک استراتژی جدیدی مطرح کرد. این استراتژی اردوغان با اتکا به تجربیات جنگ ۳۰سال گذشته در ۵ ماده خلاصه می شود.

  • مبارزه با افراد وابسته به پ ک ک که تحت عنوان جوامع مدنی خود را مخفی کرده اند.
  • مبارزه با افرادی که در بین مردم پنهان شده و به پ ک ک کمک اطلاعاتی و تداراکتی می کنند.
  • مبارزه با افرادی که به داخل شهرها و ادارات دولتی نفوذ کرده اند.
  • مبارزه با کسانی که با هر دلیلی به پ ک ک کمک اقتصادی می کنند.
  • مبارزه با ترور در خارج از مرزها طبق گزارش این سایت ترکیه به منظور مبارزه با ترور در خارج از مرزهای ترکیه هم پنج ماده اجرایی خواهد داشت و به موازات آن در عملیات های نظامی از جمله عملیاتهای ویژه با استفاده از یگان کماندویی و عملیات های اطلاعاتی اطلاعاتی با استفاده از تکنولوژی پیشرفته بهره برداری خواهد کرد.

کشتار مقامات سیاسی آ ک پ از سوی نیروهای پ ک ک باعث شد تا دولت ترکیه استراتژی جدیدی تعیین نماید زیرا بر اساس تحقیقات دولتی صورت گرفته اینگونه حوادث بدون کمک های مالی و اطلاعاتی میسر نمی باشد بنابر این برای جلوگیری از ترور شخصیت های سیاسی خط مشی جدیدی اتخاذ می گردد.

هفته گذشته سه نفر از مقامات سیاسی  آ ک پ در شهرهای وان، آمد و شمزینان کشته شدند و پ ک ک مسئولیت کشتن آنها را به عهده گرفت و متعاقب آن ترکیه نیز عملیات های نظامی خود را در مناطق شمالی کردستان شدت بخشید و مبادرتبه بازداشت مسئولین و اعضای ه د پ و د ب پ کرد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی