سایز متن   /

نویسنده: کاروان محمد صابر
برگردان به فارسی: ریبوار ولدبیگی نوریاب
منبع: نشریه اینترنتی خور

این جنگی حزبی نیست که پارتی (حزب دمکرات کردستان عراق) را بتوان بدان متهم کرد بلکه جنگی است که پ.ک.ک دارد ضد حکومت اقلیم کردستان، به پارتی می فروشد . هرچند طرف های دیگر سکوت پیشه کرده اند اما پارتی ساکت نخواهد نشست.

پ.ک.ک چند سالی است که پیشه استعمارگری و اشغالگری را در پیش گرفته و روستاهای مناطق مرززی دهوک و اربیل و سلیمانیه و شنگال را تصرف کرده و بسان یک اشغالگر می خواهد این موضوع را تحمیل کند. در این باره مردم ، حکومت اقلیم کردستان را مخاطب خود می دانند تا آنها را از چنگ پ.ک.ک نجات دهد. این تنها وظیفه حزب دمکرات کردستان عراق (پارتی) نیست بلکه وظیفه ای همگانی است.

اگر پ.ک.ک از طریق مسالمت آمیز شنگال را تخلیه نکند این بدان معنی است که بر ذهنیت متصرفانه خود اصرار دارد و خواستار برپایی جنگ و آشوب است اما نباید فراموش کرد که با اشغالگر چگونه رفتار خواهد شد.

هر موضوع ناخواسته ای که در این پرونده رخ دهد؛ پ.ک.ک و طرف های بین المللی مسئول آن خواهند بود چراکه از این موضوع مطلعند اما در نهایت حامی حکومت اقلیم کردستان خواهند شد.

حکومت اقلیم کردستان به دنبال جنگ و آشوب نیست می خواهد پ.ک.ک شنگال و سپس روستاهای مرزی را تخلیه کند، اما اگر پ.ک.ک به دنبال جنگ و آشوب است؛ مطمئنا پاسخ تندی دریافت خواهد کرد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی