سایز متن   /

جلال طالبانی دبیر کل اتحادیه میهنی کردستان عراق در ویدئویی قدیمی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده می گوید: پ.ک.ک برخی اوقات روزنامه نگاران ترکیه را به اقلیم کردستان دعوت می کند و از آنها می خواهد تا از مقرهای پ.ک.ک بازدید کنند و با این کار سعی می کند ترکیه را تحریک کند تا به خاک اقلیم کردستان حمله کند و هدف پ.ک.ک نیز ایجاد اتنش و بحران در روابط اقلیم کردستان و ترکیه است.

به گزارش کورد پاریز به نقل از باسنیوز جلال طالبانی در ادامه سخنانش می گوید: خودتان مطلع هستید ما کمک هایی را از ترکیه دریافت می کنیم که فعالیت های پ.ک.ک سبب قطع کمک های ترکیه می شود و این خود کمک به جریان صدام حسین است.
جلال طالبانی می افزاید: پ.ک.ک به مدت سه سال با صدام حسین همکاری داشت و از رژیم صدام حسین علیه کردهای عراق حمایت و پشتیبانی کرده است.
دکتر ناصح غفور ناظر سیاسی در این باره گفت: جمیل بائیک از سران پ.ک.ک خودش اعتراف می کند که جلال طالبانی برای این سخنان خود که در ویدیو مطرح می کند سند هم دارد.
ناصح غفور افزود: پ.ک.ک سابقا برخی شعارهایی به نام کردستان بزرگ و مستقل سر می داد اما اکنون اهداف و برنامه کشورها را اجرایی می کند. پ.ک.ک بسان ابزار و آلتی درآمده که در اواسط دهه ی هفتاد میلادی شروع به اقدامات تروریستی کرده است و در اولین اقدام فعالان سیاسی قبل از خود را حذف فیزیکی کرد. بعدها در سال ۱۹۸۲ بارزانی دستور داد به عنوان مهمان در اقلیم کردستان مستقر شوند. اما این گروه از پشت به ما خنجر زد و بعدها هم شروع به فتنه انگیزی و کینه توزی در اقلیم کردستان کرد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی