سایز متن   /

یک عضو شورای میهنی کرد در سوریه (ENKS) می گوید: ناتو به پیشمرگه های لشکر روژ آموزش می دهد و روز به روز بر تعداد پیشمرگه های روژ افزوده می شود .
به گزارش کورد پاریز به نقل از پایگاه اینترنتی حزب دمکرات کردستان عراق دکتر کاوه عزیزی عضو شورای میهنی کرد در سوریه (ENKS) اعلام کرد: این پیشمرگه ها مورد تایید رسمی جامعه بین المللی قرار دارند و در حال حاضر برای اعزام این نیرو به مناطق کردنشین سوریه تلاش هایی صورت می گیرد.
کاوه عزیزی افزود: همه پیشمرگه های لشکر روژ از کردهای سوریه هستند و ضروریست هر چه زودتر برای دفاع از مناطق خود به سوریه بروند .
این عضو ENKS تصریح کرد: اعزام پیشمرگه های لشکر روژ به درخواست آمریکا و جامعه بین المللی خواهد بود و دیگر لزومی ندارد این نیروها در اقلیم کردستان عراق بمانند.
لشکر ۱۵ هزار نفری روژ که از حمایت مالی و تسلیحاتی مسعود بارزانی برخوردار است شاخه نظامی “شورای میهنی کردهای سوریه” موسوم به ENKS محسوب می شود. پ.ک.ک با حضور هرگونه نیروی نظامی خارج از کنترل خود به مناطق کردنشین سوریه مخالف است اما ENKS به عنوان اصلی ترین رقیب پ.ک.ک بر بازگشت لشکر روژ به سوریه تاکید دارد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی