سایز متن   /

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی:

تصمیم گیری درمورد برخورد ماموران ترکیه با گردشگران ایرانی با دستگاه دیپلماسی است
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در واکنش به پخش تصاویر روزهای اخیر در فضای مجازی با محتوای برخورد خشونت آمیز ماموران ترکیه با گردشگران ایرانی تاکید کرد: تصمیم گیری کلان در این باره نیازمند تصمیم دستگاه دپیلماسی کشور است.
تصمیم گیری درمورد برخورد ماموران ترکیه با گردشگران ایرانی با دستگاه دیپلماسی است
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، مرتضی رحمانی موحد روز دوشنبه در حاشیه نشست خبری ارائه گزارش ستاد مرکزی هماهنگی سفر در جمع خبرنگاران افزود: پیش از نوروز به گردشگران کشور اعلام کرده بودیم که ممکن است وضعیت ترکیه در شرایط کنونی برای سفر مناسب نباشد.
وی تصریح کرد: در سفر مقامات گردشگری ترکیه در بهمن سال ۹۵ به ایران، این موضوع را به آنها منعکس کردیم و در مورد موارد اتفاق افتاده جدید، اعتراض شدید خود را اعلام خواهیم کرد.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی افزود: به اغلب کشورها اعلام کرده ایم که باید با امنیت و احترام کامل آن طور که در شان مردم فرهیخته ایران است، از گردشگران ایرانی میزبانی شود.
وی ادامه داد: منتظر اقدامات وزارت امور خارجه هستیم، چون دستگاه های مختلفی وظیفه حمایت از اتباع ما را بر عهده دارند که وزارت امور خارجه مهمترین آنها است.
رحمانی موحد خاطر نشان کرد: این موضوع را پیگیری می کنیم و در سطح روابط و مذاکرات دو جانبه با مسوولان گردشگری ترکیه آن را مطرح خواهیم کرد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی