سایز متن   /

اجرای کنسرت گروه سازوژین به خوانندگی حسین صفامنش که اول اردیبهشت ماه در تالار وحدت تهران با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شد، ۱۴ اردیبهشت ماه برای بار دوم برگزار خواهد شد.

 گروه سازوژین به سرپرستی مسعود معزی و خوانندگی حسین صفامنش که در تاریخ یکم اردیبهشت ماه در تالار وحدت تهران به اجرای برنامه پرداخته بود، به دلیل استقبال تماشاگران ۱۴ اردیبهشت برای بار دوم از ساعت ۲۱:۳۰ در این تالار روی صحنه خواهد رفت.
این گروه موسیقی که به تهیه کنندگی موسسه فروغ فلق در این تالار به اجرای برنامه می پردازد، متشکل از صبا صالحی (دف)، منا ملایی (دایره و دهل)، علی صمیمی (تمبک)، ساسان کاکایی (عود)، راشد معزی (تار)، فراز میرزایی (نی)، احمد پور ابوقداره (کمانچه)، حامد پیرا (نرمه نای)، مسعود معزی (آهنگساز، سرپرست گروه و نوازنده سنتور) و حسین صفامنش (خواننده) می باشد.

گروه موسیقی سازوژین در دو بخش موسیقی خود را در دستگاه‌های شور، سه‌گاه، اصفهان و چهارگاه به علاقمندان موسیقی سنتی ارائه خواهند کرد.

اشعار این قطعات از مجموعه آثار اسد چراغی، سید یونس هاشنی، حکمت باتمانی و علی الفتی انتخاب شده‌اند و آهنگسازی و تنظیم آن‌ها را حسین صفامنش و مسعود معزی بر عهده داشته‌اند. همچنین احسان میرضیایی مدیر اجرایی این برنامه است.
گفتنی است؛ علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت این اجرا به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

منبع: کرد پرس

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی