سایز متن   /

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: حمله تروریستی پژاک در نتیجه نشست زبونانه سران استکبار با مرتجعین عرب است که البته حرکت‌های اینگوه ما را در اهداف مصمم‌تر می‌کند و به ما در برابر دشمن آگاهی می‌دهد.

جت الاسلام حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت اقدام تروریستی گروهک پژاک در مرزهای غرب کشور اظهار کرد: اصولا دخالت‌های استکبار جهانی در منطقه خاورمیانه زمانی که نشستی توسط انگلیس یا آمریکا به سرکردگی صهیونیست‌ها با مرتجعین عرب شکل گرفته، رهاوردی جز ناآرامی و تحرکات تروریستی نداشته است.

 وی افزود: ایران اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی همواره شاهد دشمنی مزدوران استکبار به سرکردگی اسرائیل بوده چراکه جرأت مقابله و درگیری مستقیم با ایران اسلامی را ندارند لذا  به وسیله پشتیبانی از گروهک هایی مانند پژاک و سازمان های ضد انقلاب قصد ضربه و تعرض به مرزهای ایران اسلامی را می‌کنند.

 سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: اینگونه تحرکات در نتیجه نشست زبونانه سران استکبار با مرتجعین عرب است که البته حرکت‌های اینگوه ما را در اهداف مصمم‌تر می‌کند و به ما در برابر دشمن آگاهی می‌دهند.

 وی با اشاره به تحرکات ناتوی عربی با هدف مقابله با ایران اسلامی تصریح کرد: باید وزارت خارجه سفیر یا کاردار عربستان را برای تفهیم این قضیه تروریستی و مراتب انزجار ایران اسلامی احضار کند.

 حجت الاسلام نوروزی ضمن تأکید بر اینکه در نهایت مرتجعین عرب خود قربانی مطامع استکبار جهانی خواهند شد خاطرنشان کرد: باید اعلام شود این نوع تحرکات برای به فروش رسیدن سلاح های غربی، تنش‌ها را در کل منطقه گسترش می‌دهد و آرامش را بر هم می‌زند و ناامنی در خاورمیانه ایجاد می‌کند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی