سایز متن   /

اعضای پ ک ک دو شهروند کُرد را در یکی از روستاهای لیجه از توابع استان دیاربکر ربوده و سپس به قتل رساندند.

به گزارش کورد پاریز به نقل از خبرگزاری آناتولی ، اعضای مسلح پ.ک.ک شبانه به منزل عمر مظلوم و پسرش در روستای کاباکایا از توابع لیجه مراجعه کرده و هر دو را ربودند.

پس از آن که به ژاندارمری گزارش داده شد، نیروهای ژاندامری جسججو برای یافتن آنها را آغاز کردند .

نیروهای ژاندارمری جنازه این پدر و پسر کُرد را در منطقه “چیفتلیک باغچه” پیدا کردند. این خانواده پیش از این از سوی پ.ک.ک تهدید شده بود.

روز ششم تیر ماه نیز اعضای مسلح شاخه ضد ایرانی پ.ک.ک موسوم به پژاک شبانه وارد روستای مرزی ذاکرلو از توابع شهر پلدشت در استان آذربایجان غربی شدند و یکی از اهالی روستا را ترور کردند. هشت نفر از عناصر تروریستی پژاک ساعت ۲ بامداد ششم تیر ماه با حمله به روستای ذاکرلو از توابع پلدشت واقع در استان آذربایجان غربی وارد منزل یکی از اهالی روستا بنام مصطفی فردوسی فرزند حسین شده و در حضور اعضای خانواده (دختر و همسر) با شلیک ۱۰ گلوله وی را ترور ، و از روستا متواری شده اند.
بنا به اظهارات همسر و فرزند شهید فردوسی افراد مسلح لباس مختص پژاک و پ ک ک را بر تن دادشته و به زبان کُردی تکلم می کرده اند.

پ.ک.ک آندسته از شهروندان کرد در ترکیه و ایران را که در دوایر دولتی مشغول بکار هستند “خائن” قلمداد می کند و همواره از آنها می خواهد از کار در دوایر دولتی خودداری کنند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی