سایز متن   /

رئیس جمهور ترکیه در سخنانی گفت: در مبارزه با گروه تروریستی پ.ک.ک، آنها را دفن خواهیم کرد.

به گزارش کورد پاریز به نقل از خبرگزاری تایم ترک، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه که به استان اسپارتا سفر کرده است در اظهارات خود با اشاره به بازگشت مجازات اعدام به قوانین ترکیه گفت: زمانی که این موضوع در مجلس ترکیه طرح شود باور دارم که تصویب خواهد شد. بعد از آن نیز بنده آن را تایید خواهم کرد. زمانی که این طرح را تایید می کنم به این مسئله نگاه نخواهم کرد که فلانی چه خواهد گفت. خدا چه می گوید؟ من به آن نگاه می کنم. ما دولتی به غیر از دولت جمهوری ترکیه نداریم و این دولت را حفظ خواهیم کرد. ساختارهای موازی، پ.ک.ک و … برای ما به هیچ عنوان مطرح نیستند.

وی افزود: مبارزاتی که با پ.ک.ک، داعش و جماعت گولن داریم در نتیجه دعوایی است که برای آینده و استقلال خود انجام می دهیم. در واقع هدف دولت های تروریستی که تلاش می شود در طول مرزهای مشترک با سوریه و عراق تشکیل شوند نیز همین مسئله است. اما ما فریاد میزنیم که نمی توانید ملتمان را تجزیه کنید. نمی توانید پرچم ما را سرنگون کنید. نمی توانید صدای اذان ها را ساکت کنید. در تندورک، گابار، جودی، حتی در قندیل و دره بستلر دیدید که چگونه پ.ک.ک را با خاک یکسان کردیم. به دفن کردن آنان ادامه خواهیم داد. کسانی که آرامش ملت ما را بر هم می زنند تاوان پس خواهند داد.

اردوغان در ادامه به تغییرات گسترده در حزب عدالت و توسعه نیز اشاره کرده و تاکید کرد: اکنون ما خود را به روز رسانی خواهیم کرد. ما نیاز به همراهانی داریم که انرژی و هیجان کافی برای ادامه راه را داشته باشند. از دوستانی که تا کنون بوده اند تشکر خواهیم کرد و با ورود دوستان جدیدی که وفای خود را نشان دهند به راه خود ادامه خواهیم داد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی