سایز متن   /

رئیس حزب رادیکال حرکت ملی اظهار کرد که ترکیه باید قندیل را با خاک یکسان کند. وی رفراندوم اقلیم را دلیلی برای جنگ از سوی ترکیه دانست.
به گزارش کورد پاریز به نقل از خبرگزاری دوغان، دولت باغچلی، رئیس حزب حرکت ملی ترکیه در اظهاراتی با اشاره به برگزاری رفراندوم استقلال در کردستان عراق و همچنین مسئله پ.ک.ک عنوان کرد: یک عملیات مشترک با ایران علیه پ.ک.ک برای ما بسیار مثبت است. همچنین اعتراض تهران به رفراندوم بارزانی بسیار بجا و مناسب  است. قندیل باید با خاک یکسان شود. خیانت باید ریشه کن شود. دنیا باید بر سر خائن ها خراب شود. ضربه مرگبار و نهایی بلافاصله باید وارد شود. باید در برابر رفراندوم بارزانی که مناطق ترکمن نشین شمال عراق را نیز در بر می گیرد تا انتها ایستاد. باید هوشیار بود و دانست که این رفراندوم احتمالی یک تمرین برای تشکیل کردستان است. این رفراندوم  علیه ترکمن ها و ترکیه است. این رفراندوم برای ترکیه دلیل جنگ به حساب می آید.
وی در ادامه اظهارات خود با اشاره به حمایت های آمریکا از ی.پ.گ در شمال سوریه نیز گفت: ایالات متحده آمریکا صدها کامیون پر از سلاح را به مثابه “کادوهای بابا نوئل” به متفق پنهانی خود پ.ک.ک/ی.پ.گ ارسال می کند. اطراف ترکیه در حال تبدیل شدن به محل دینامیت های خطرناک است. طرح ها برای در تنگنا گذاشتن ترکیه در عملیات به شهر ادلب ریخته شده است. دیدار با رئیس ستاد فرماندهی نیروهای مسلح ایران، روسیه و دیدار با وزیر دفاع آمریکا بسیار پرمعنی است.
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی