سایز متن   /

جنگنده های نیروی هوایی ترکیه پایگاه های گروه پ ک ک را در شمال عراق هدف حمله قرار دادند.
به گزارش کورد پاریز به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری آناتولی ترکیه ، ستاد ارتش ترکیه اعلام کرد،‌ در عملیات هوایی دیروز جنگنده های ترکیه پایگاه های پ ک ک در مناطق آواشین-باسیان و خواکورک هدف قرار گرفت. در این عملیات پناهگاه ها،‌ مواضع استقرار و انبار تسلیحات این گروه در مناطق مذکور منهدم شد.
خبر دیگر حاکیست در عملیات نیروهای دولتی ترکیه در منطقه فاراشین از توابع بخش گورپنار استان وان در شرق ترکیه نیز که با پشتیبانی هوایی اجرا ش ، دو تن از عوامل مسلح این گروه کشته شدند.
طی روزهای اخیر ارتش ترکیه ضربه های ینگینی به گروه تجزیه طلب پ.ک.ک وارد کرده است. تلفات پ.ک.ک در شرایطی است که منابع محلی در قندیل از کاهش عضوگیری پ.ک.ک و فرار بی سابقه اعضای این گروه خبر می دهند.
هفته گذشته نیز وزارت کشور ترکیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای امنیتی طی یک هفته هزار و ۱۲۶ عملیات علیه جدایی طلبان پ.ک.ک انجام داده اند. طی این عملیات ۱۰۳ نفر نیز به اتهام کمک و یا همکاری با گروه پ.ک.ک دستگیر شدند و تعدادی نیز به اتهام همکاری با داعش و گولن و چپگرایان دستگیر شده اند. همچنین در شهرهای دیاربکر، شرناخ، ماردین، ایغدیر، سیواس، بینگول، تونجلی و حکاری ۲۶ مخفیگاه گروه پ.ک.ک و ۴۹ بمب دست ساز کشف شدند. همچنین ۱۳۴ بمب، و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات نیز کشف شد.
طبق این بیانیه مقادیر زیادی نیز انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد که توسط عناصر پ.ک.ک توزیع می شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی