- سایت خبری تحلیلی کورد پاریز | KURDPAREZ - https://kurdparez.com -

تا زمانیکه مردم سرپل ذهاب به ما نیاز داشته باشند در کنارشان هستیم

امیر سرتیپ دوم مرادخوش‌کنار فرمانده تیپ ۳۵ واکنش سریع نیروی زمینی ارتش گفت: تیپ ۳۵ در اولین ساعات بعد از حادثه زلزله در منطقه حضور پیدا کرد و تا زمانیکه مردم سرپل ذهاب به ما نیاز داشته باشند در کنارشان هستیم.

به گزارش کورد پاریز امیر سرتیپ دوم خوش کنار با بیان اینکه این حادثه بسیار تلخ و ناگوار برای ملت گرانقدر ایران بود افزود: کارکنان تیپ ۳۵ واکنش سریع در همان ساعات اولیه تعداد ۵۵ نفر از کسانیکه در زیر آوار بودند را زنده خارج کردند ، تعداد ۱۰۶ نفر را بصورت زمینی با آمبولانس ها و خودرو هایی که در اختیار داشتیم به بیمارستان منتقل کردیم و متاسفانه تعدادی زیادی از عزیزان که در زیر آوار بودند و جان باختند را خارج و تحویل خانواده های آنها دادیم.

سرتیپ دوم خوش‌کنار در ادامه تاکید کرد: درحال حاضر در خصوص اسکان عزیزان حادثه دیده به صورت شبانه روزی در خدمات رسانی در خدمت مردم هستیم ‌و در این مسیر کوچکترین خستگی را احساس نمی کنیم. و تا زمانی که مردم به آرامش برسند و به ما نیاز داشته باشند در کنارشان خواهیم بود.

فرمانده تیپ ۳۵ واکنش سریع عنوان کرد: مهمترین مسئولیت ما در این روزها تامین امنیت است و از همان ابتدا در این حوزه وارد عمل شدیم و شهر و محله ها رو در اختیار گرفته و کاملا به منطقه مشرف هستیم و به صورت شبانه روزی منطقه تحت واپایش تیپ ۳۵ واکنش سریع است.

وی در خصوص بارندگی اخیر نیز گفت: متاسفانه بارندگی زندگی چادری مردم را مشکل کرد ولی به لطف خدا و همت ارتش و دیگر نهاد ها در حال واگذاری کانکس ها به مردم هستیم که تا کنون چندین منطقه تحت پوشش قرار گرفته است.