سایز متن   /

ارتش ترکیه با همکاری پیشمرگه های بارزانی در منطقه سیدکان در اقلیم کردستان عراق مستقر شده تا عملیات گسترده ای علیه مواضع پ ک ک و پژاک انجام دهند.

به گزارش کورد پاریز، خبرگزاری گروه پ.ک.ک گزارش داد: ارتش ترکیه خود را برای حمله به قندیل آماده می کند و در همین راستا نیروهای نظامی و ادوات جنگی را در چند کیلومتری ارتفاعاتع قندیل (مقر اصلی پ ک ک ) مستقر کرده است.

نیروهای نظامی ترکیه شب گذشته با مجوز صادره از سوی حزب دمکرات کردستان عراق از شهر اربیل بوسیله هلی کوپتر به منطقه سیدکان منتقل شدند و آماده حمله نظامی به مواضع پ ک ک می باشند.

بنا به گزارش رسیده از منابع محلی بر اثر حملات هوایی و توپخانه ای ارتش ترکیه در مناطق سیدکان راه برای عملیات گسترده نظامی کاملا هموار شده و اهالی منطقه مجبور به ترک خانه و کاشانه خویش شده اند.

سیدکان منطقه ای استراتژیک برای تردد عناصر پ ک ک به ترکیه می باشد که با تخریب و انسداد این منطقه پ ک ک توان نفوذ به خاک ترکیه را از دست خواهد داد.

لازم به یادآوری است که قبل از سال ۱۹۹۹ میلادی ارتش ترکیه با همکاری پیشمرک های بارزانی در منطقه سیدکان چندین عملیات نظامی علیه پ ک ک انجام داده اند

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی