سایز متن   /

مسئول حزب دمکرات کردستان در حلبچه، تأکید کرد که هیچ زمان و فرصتی، برای انحلال دولت کنونی اقلیم کردستان باقی نمانده و این دولت در حال حاضر، موقتی محسوب می‌شود.

به گزارش کوردپاریز ، فاضل بشارتی در گفتگو با سایت خبری خندان، در مورد درخواست‌هایی که در اقلیم کردستان برای انحلال دولت فعلی و تشکیل دولتی موقت برای حل مشکلات مطرح می‌شود، گفت که با توجه به اینکه دولت اقلیم زمان برگزاری انتخابات آتی را تعیین کرده و مدت کوتاهی تا انتخابات باقی‌مانده، دیگر هیچ فرصتی برای انحلال این دولت باقی نمانده است.

مسئول شاخە ۱۲ حزب دمکرات کردستان (پارتی) در حلبچه افزود که مدت کوتاهی از دورە قانونی این دولت باقی است و به همین دلیل اکنون این دولت، خود دولتی موقت محسوب می‌شود و زمانی برای انحلال آن و تشکیل دولتی موقت وجود ندارد.

وی تأکید کرد که در این مقطع بهتر است تمامی جریان‌های سیاسی اقلیم کردستان و حتی جریان‌هایی که از دولت اقلیم خارج‌ شده‌اند، با مشکلات و بحران‌های کنونی اقلیم، به‌ویژه با مواضع تند حیدر عبادی نخست‌وزیر عراق علیه اقلیم، مقابله و از ایجاد بحران‌های شدید جلوگیری کنند.

این در حالی است که جنبش تغییر و حزب جماعت اسلامی که از دولت اقلیم کردستان خارج‌ شده‌اند، به همراه لیست هم‌پیمانی برای دمکراسی و عدالت در اقلیم به رهبری برهم صالح، خواستار انحلال دولت کنونی اقلیم و تشکیل دولت نجات ملی، برای حل مشکلات و بحران‌های اقلیم شده‌اند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی