سایز متن   /

افزایش تحرکات داعش در مناطق مورد مناقشه

فرمانده واحدهای ۷۰ پیشمرگه از افزایش تحرکات گروه تروریستی داعش در مناطق مورد مناقشه خبر داد.

به گزارش کوردپاریز به نقل از باسنیوز،  “شیخ جعفر شیخ مصطفی” فرمانده نیروهای ۷۰ پیشمرگه اقلیم کردستان عراق در سخنانی اعلام کرد گروه تروریستی داعش هشدار و تهدیدی بزرگ علیه امنیت اقلیم کردستان است و بدون شک این گروه تروریستی در حال توسعه فعالیت ها و تحرکات خود هستند.

وی افزود در حال حاضر تروریست های داعش در مکان های قبلی خود حضور دارند و در حال کشتن مردم و غارت اموال شهروندان هستند.

این در حالی است که آسو مامند مسئول قرارگاه اتحادیه میهنی کوردستان (یکیتی) کرکوک پیشتر در سخنانی اعلام کرد هسته های مخفی تروریست های داعش در کرکوک فعالند و اگر نیروهای پیشمرگه به کرکوک بازنگردند بار دیگر کرکوک با خطر بزرگی مواجه می شود. عناصر مسلح داعش در اطراف کرکوک آزادانه رفت و آمد می کنند و در صورتی که راهکاری برای این مسئله اتخاذ نگردد کرکوک با تهدید بزرگی مواجه می شود.

شیخ مصطفی در ادامه سخنانش گفت: ما اکنون در آغاز راه جنگ با داعش هستیم و درگیری با این گروه به اتمام نرسیده است و نیروهای پیشمرگه همواره در حالت آماده باشند و با نیروهای هم پیمان هماهنگی کامل دارند. لازم به ذکرست پس از تحولات ۲۴ مهر ماه سال گذشته، نیروهای پیشمرگه از مناطق مورد مناقشه خارج شدند و در طول چند ماه گذشته تحرکات ترویست های داعش در این مناطق افزایش یافته است و مناطق مورد مناقشه با عدم ثبات و امنیت مواجه است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی