سایز متن   /

سخنگوی حزب هم پیمانی برای عدالت و دموکراسی خبر بازگشت برهم صالح به اتحادیه میهنی (یکیتی) را تکذیب کرد.

به گزارش کورد پاریز به نقل از پایگاه خبری شارپرس، شبکه NRTTV در گزارشی اعلام کرد “برهم صالح” رئیس حزب هم پیمانی برای عدالت و دمکراسی از طریق دو هیئت خارجی مسئله بازگشت به اتحادیه میهنی را مطرح کرده است.

در واکنش به این خبر، “ریبوار کریم” سخنگوی هم پیمانی برای عدالت و دمکراسی در سخنانی اعلام کرد خبر منتشر شده در شبکه NRTTV وابسته به “شاسوار عبدالواحد” (رئیس حرکت نسل نو) حقیقت ندارد و این دروغ نوعی تبلیغات زودهنگام انتخاباتی است. وی افزود به مردم اطمینان می دهیم هم پیمانی به برنامه ها و اهداف خود مصمم است، به دنبال انجام اصلاحات در اقلیم کردستان هستیم و بدون شک ما به دنبال تحقق اراده مردم در انتخابات سالم و شفاف هستیم.

شایان ذکر است که برهم صالح معاون پیشین جلال طالبانی دبیر کل فقید اتحادیه میهنی کردستان مهر ماه سال گذشته به هدف در دست گرفتن قدرت و تغییر در حکمرانی اقلیم از یکیتی جدا و حزب هم پیمانی برای عدالت و دموکراسی را تشکیل داد.

برهم صالح پس از جدایی تاکید کرد هدف از تشکیل حزب جدید، تغییر در ماهیت و اساس حکمرانی در اقلیم کردستان است؛ چرا که مقابله با ستم و بی عدالتی موجود در اقلیم از عهده یک شخص، یا یک حزب و یا حتی یک منطقه بر نمی آید و نیازمند همکاری و هم پیمانی گسترده است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی