سایز متن   /

عناصر مسلح گروه تجزیه طلب پژاک یک چوپان بخت برگشته در شهرستان خوی را در مخالفت با تاراج گله گوسفندان خویش بشدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به گزارش کورد پاریز به نقل از منابع محلی، عناصر مسلح پژاک با حضور در مناطق ییلاقی روستای تودان از توابع شهرستان خوی استان آذربایجان غربی یک چوبان بنام “دادیار اشرفی” را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده اند.

بنا به گزارش های ارسالی، عناصر مسلح گروه در پی تاراج ۸ راس گوسفند، با مخالفت چوپان مواجه می شوند و نهایتا عناصر مسلح گروه با چوپان درگیر شده و بشدت وی را مورد ضرب و شتم قرار می دهند، خوشبختانه با کمک اهالی منطقه چوپان از قتل توسط پژاک رهایی یافته  ولی در اثر شدت ضربات پیکر بیهوش و بی جان چوپان به بیمارستان منتقل و هم اکنون در بیمارستان بستری می باشد.

اخاذی و باج گیری از روستائیان صفر مرزی از منابع تامین مالی گروه های تجزیه طلب پ ک ک و پژاک محسوب می گردد . با نزدیک شدن به عید قربان عناصر پ.ک.ک و پژاک این عید را بهانه قرار داده و با حضور در روستاهای صفر مرزی و عشایر شهرستان های خوی، ماکو، چالداران و سلماس از توابع استان آذربایجان غربی، با تهدید و ارعاب، خانواده ها را مکلف نموده اند تا هر خانواده یک راس گوسفند در اختیار آنان قرار دهد. با توجه به اینکه تنها منبع درآمدی عشایر از دامپروری می باشد، عناصر مسلح پ.ک.ک و پژاک بدون هیج گونه توجهی به شرایط اقتصادی عشایر و روستائیان، عدم پیروی از خواسته های آنان را خیانت تلقی نموده و سزای فرد خائن را مرگ اعلام کرده اند.

سالهای زیادی است که مردم مناطق غربی و شمال غربی ایران، بالاخص روستانشینان و مرزنشینان کشور، بارها از جنایات و زورگویی ها و تهدید و ارعاب و همچنین باج گیری سران و اعضای پژاک سخن گفته و شکایت کرده‌اند و همواره نیز مراتب نارضایتی و اعتراض خود را نسبت به اعمال این گروهک، از کانال های گوناگون و طی هر فرصتی اعلام کرده‌اند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی